Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästnyheter För hästnäringens framtid krävs samsyn kring begrepp som hästvälfärd och djurskydd. Utan det blir dialog och framsteg svåra, skriver tre...
Hundavel & Ras Jag vet inte ens om jag kan säga att jag använder R... Jag frågar chatgpt vilken kod jag behöver för att göra xxx, och sedan kopiera -...
Hästhantering Jag körde och red in min häst helt belöningsbaserat.
Ersatte klicker med ordet "bra" för att jag glömde ta med mig klickern hela tiden...
Foder & Strö Vilken mineral rekommenderar de så mycket av att det skulle gå en påse i veckan och hur många hästar har du? Kollar man på tex Zink och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.