Sista återbesöket avklarat
Allt ser bra ut och och om vi fortsätter att sköta rehaben och inte förhastar oss beräknas vi ha en fullt fungerande hund till slutet av sommaren!
Jag måste faktiskt gråta en stund av lycka och lättnad tror jag. För drygt två månader sen var Semlon helt förlamad och jag fick frågan om vi skulle avsluta här och nu men vi valde att kämpa istället. Jag är också så glad och tacksam över att vi gjorde rätt val när vi valde att operera för med facit i hand vet vi nu att han inte hade överlevt utan operation. Vi vet nu också att Semlon tillhör de hundar som överlevt operationen och att han är en av de 85% som blir helt återställda.
Och för att fortsätta vara tacksam så känner jag mig så lyckligt lottad som bor i ett land där det finns fantastisk djursjukvård, kunskaper om rehab, bra hundförsäkringar och massor av människor som bryr sig om något så smått som en förtvivlad och rädd matte med sin lilla hund. Tack till alla er för pepp och otroligt fina ord och för att jag fick skriva av mig i en svår stund i livet
.