Victors grimma

CA

Trådstartare
Såg ett snabbt inslag om Victory Tilly's pension på SVT härom dagen, och då hade han en Walsh grimma på sig, någon som vet vilken Walsh det var? Funderar på om det kan ha varit denna?

Eller var det kanske en annan?
Sen den mässingskylten han hade, vart skickar man den för att få namn ingraverat och vad kostar det?

x6845.jpg

Sv: Victors grimma

Vet inte var det var för typ av grimma men när jag köpte min så sa jag bara till om skylt i affären (travshopen på B-åker) så visade dom lite olika stilar på text. Tror det kostade 80kr för text och montering men det var för sex år sedan:o Finns nog så på dom flesta travshopar:smirk:
//C

är den som Ambra visar på bild, den är smalare i modellen än den du visar upp (Ambras har två sömmar och din har tre)

Men jag ahr för mig att den han hade på TV hade tre sömmar?

Walsh grimman finns i olika modeller både med enkel söm och dubbla. Jag köpte en med enkel söm för ett par år sedan och då kostade den ca 700 kr. Den är snygg....

Tänkte mer på skylten jag, det var den jag ville visa:smirk: :)
Smaksak om man vill ha den smala eller breda modellen:D
//C

Om du menar "skylten" på grimman så kan man gå till Guldsmeden så kan dom säkert gravera in namnet på pållen :idea:

Kram

Om du menar "skylten" på grimman så kan man gå till Guldsmeden så kan dom säkert gravera in namnet på pållen :idea:

Kram

Om man går till närmaste travshop så kan dom fixa både skylt, montering å gravering för runt hundringen!
//C

Han har en vanlig Walsh med 2-sömmar ... Hans namn står i skrivstil...

Om han inte hade någon ny på sig på tv!? ;)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 368
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 052
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka