Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

ALLOWED COATS (Hanoverian)

Chestnut 19 %
Bay 12 %
Cherry bay 9 %
Strawberry roan 1 %
Flaxen Chestnut 9 %
Black 7 %
Liver chestnut 12 %
Dark Bay 14 %
Light Grey 5 %
Dapple Grey 9 %
Mousey Grey 1 %
Roan 2 %
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mina avkommor är:

Hano: Brun, Brun, Leverfux, Brun (han ska säljas, hade gjort om till sto om den fått annan färg)

Hano + IH: Mörk brun, Brun

IH: Röd Brun


:cry:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Äsch, låt inte färgen spela någon roll, är hästen bra så kör på den ändå!!!


Jag vann just en auktion på en 22 årig häst för 7001e. Weeeeei! :banana::banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har precis registrerat mig på svenska howrse, men har spelat det på engelska länge innan.

Heter NominaF på båda, skulle bli jätteglad ifall någon använde mig som sponsor, både på svenska och engelska versionen :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det beror på vad du ska göra med hästen sedan. Tex om du ska avla den skulle jag välja en med så hög GP som möjligt.


Har precis fått min första häst på svenska versionen bluppad, så nu måste jag hitta en fin paint hingst som är bluppad... Lite svårt, eller om jag hittar nån med positiv blupp åtminstone. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Aha :)

Vad är "elit"? har hela tiden trott aqtt dte var hästar som låg i en toppranking nånstans antingen tävling, genetiskt eller färdigheter.. men tycker folk kallar sina hästar elit hejvillt fast dom inte är ens i närheten av toppen på någon lista.. (eller ens 100-bluppad för den delen..)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
söker 3 åldrandepoäng, om någon är så snäll att skicka elr att byta snälla skriv här på forumet elr på svenska howrse, heter idaloveszaki! :D lägg till som vän oxå! ^^
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Elit är väl ett säljargument, med andra ord används det nog som du säger även i fall där det inte är elithästar...

Jag kikade efter någon färdig layout och hittade några som väl var ok men det slutar nog med att jag pillar ihop något i picasa eller gimp ändå. Mutter mutter. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

GP=Genetic potential, dvs hur bra hästen är. Hästarna man börjar spelet med har 350GP, topphästarna på engelska sidan tror jag ligger på 900-någonting...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl* Hur får man tag i saltstenen? Jag blir tokig. Det står ju bara att jag ska ställa hästen i spitan för att få tag i den, men det funkar ju ändå inte?!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hejsan!

Jag har kommnit till målet där det gäller att bjuda in en annan spelare till spelet, snälla någon som har lust att hjälpa mig?
Klicka i sånna fall på länken, jag blir evigt tacksam och skickar dig en gåva för tack för besväret.

http://se.howrse.com/?parrain=Spunken
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Man kan få hålla på rätt länge... På engelska versionen hittade jag saltsten väldigt fort men på svenska spelet hann hästen bli en bra bit över 3 år och jag hade satt den i spiltan i princip varje hästdag som den levt. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 618
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp