Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

De är ju låga för att han är en ursprungshäst, om du gör alla lektioner med honom så kommer de två bästa färdigheterna bli ännu bättre. Du får köra järnet med avkommorna och deras avkommor så får du bättre skills! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Aha ja, på så vis! ;):D

Ja men får väl lägga 1200kr för att få 100 pass och sen köpa massa BMI till dem så att de blir bra från början! :cool: ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Eller hur! :D:D

Men jag ska iaf sälja av några av de vuxna, ett sto och en hingst, så tänkte jag köpa in ett ungt killer sto istället! :D:D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

Att jag inte har märkt denna nya tråd förut. Jag finns både på svenska å engelska versionen. heter Nostie på båda. På svenska versionen föder jag just nu upp paint hästar, dock kommer jag börja med andra raser snart.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl.
Jag finns på den eng versionen nu oxå. Dowella heter jag där oxå..

Hoppas spelet kommer igång lite mer när man får tillgång till hela.. För som det är nu är det lite segt.. Och åldrandepoängen går åt med en rasande åtgång :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu har jag varit så nördig så jag har gjort en "flashig" (läs: snott en färdig) presentation också :D Sambon låg bredvid mig i sängen och tjuvkikade när jag pillade med det igår och mobbades " haha försöker du imponera på dina hästkompisar?!"

Fräste tillbaka att jag minsann inte mobbade honom när han satt i timmar och gjorde videos på en flexande alv i WOW :devil:

Då blev han tyst :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Auuugh!!! :mad:

Idag lyckades jag bluppa senaste avkomman men nu finns det inga bra hingstar ute. :mad: Jag spelade någon timme senare än vanligt så jag vet inte om de bra hade tagit slut tills dess att jag började leta. Irriterande att inte kunna betäcka, åldra och få se fölet!!! :crazy::mad:


:o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Gah!! o jag har fått 6(!) hingstföl på raken nu! helt galet.. o mina pass tog slut för längesen o jag tänker som sagt inte köpa fler nu..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Vad tråkigt :(, jag har samma problem, har fått använda blixt hur många gånger som helst nu och av samtliga tre Hera packs jag använt har det blivit 6 hingstar. :mad:

Har också slut på pass, jag har tre kvar men vill lägga immortal-stenen på en häst så där ryker ju de sista...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du fick blixten av mig va? :)


Kan det vara så att om det står att det blir ett foal så blir det en hingst, och om det står filly så blir det ett sto?
Blev så sur nu, ville haft ett sto av en märr som jag vill sälja!

Och så vill jag inte ha fler bruna heller, vill ju ha svarta, vita/grå och fuxar! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

O en sak till till! :o:o

Vilka har köpt pass på den engelska sidan? Jag behöver några för att fixa ett par BMI men vet inte om jag vågar! :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Här har ni en till spelare.
Finns än så länge bara på svenska och heter MikaTela.
Föder upp spanska hästar men håller utkik efter ett trevligt litet shettissto att köpa.
Mest irriterande är att jag har fått 3 föl varav två hingstar, ett sto och alla tre fult apelgrå!!

Har ett ridcenter som jag försöker sköta och få upp prestige på, vandrar sakta men säkert uppåt.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jotack, blixen kom väl till pass idag och jag har lyckats få en i en HOP också så jag klarar mig en generation till men trist att man en period bara får ston och sen bara hingstar. :cool:


Jag lyckades köpa pass på howrse med visat men har inte kunnat betala kläder och prylar på välkända svenska sidor. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja visst är det typiskt! Har ju fått flera ston ett tag nu och ville sååå gärna att detta sto skulle få ett sto så att jag kunde sälja henne sen! :cool:

Och trots att pappan är svart och hon grå så blir det en brun hingst! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hehe, själv har jag varit ruskigt trött på de apelkastade skimlarna, jag har fått hur många som helst! Och jag har bara fått en enda fux. :confused:

Är det hano eller IH som blir bruna?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 618
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp