Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Gå in under min profil ->mitt konto->min karma så står det vad som ger karma.

KL
Nu har jag fått sju (nio om man räknar med tvillignarna till två av dem) hingstar i rad. :mad::mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag hade ingen aning om att det fanns en bil som hette så, tror det svarar på din fråga :angel:

KL

Jag funderar på om man ska försöka sälja den äldre generationen såfort man fått en bättre avkomma.. Att försöka sälja det stoet för något pass, lägga dem passen på den nya och hålla på så hela tiden.

Eller att man behåller alla hästarna och tjänar equus på de äldre.

Alt 1 man kommer troligtvis inte kunna sälja för så många pass och inte tjäna så mkt equus. Men man får bätte hästar och snabbare generationsväxlingar.

Alt 2 Det tar längre tid och man får inte fram bra hästar lika snabbt och lätt. Däremot borde equus kassan se fin ut.

Vad säger ni som hållit på ett tag? Hur ser det ut på den engelska sidan?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Bah, hade en vit dag igår (dvs datorledig :D) och nu kände att jag halkade efter något enormt på bara en dag! helt galet :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

hahaha jag fick förfrågan om att hyra ut magen på ett av mina ston och eftersom hon har morpheus armar så var det ju lättförtjänta pengar så jag tacka ja, hon fick TVÅ stoföl :cool:

så får man inte behålla nått själv! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu är jag riktigt sur! :devil:
Jag som har väntat i flera dagar på att lönen skall komma för att kunna unna mig några pass :o :angel:
Problemet är bara att jag inte har fått någon kortläsare ännu och då kan jag inte köpa några pass! :cry::mad:

Så nu undrar jag om någon skulle vilja köpa 20 pass åt mig och så för jag över pengarna till kontot? Blir väl runt 300kr om jag inte räknat helt galet (29$ nånting)
Och jag är helt seriös, det går bra att få hela mitt person nummer osv om det behövs, bara jag får mina pass! ;):laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu är jag riktigt sur! :devil:
Jag som har väntat i flera dagar på att lönen skall komma för att kunna unna mig några pass :o :angel:
Problemet är bara att jag inte har fått någon kortläsare ännu och då kan jag inte köpa några pass! :cry::mad:

Så nu undrar jag om någon skulle vilja köpa 20 pass åt mig och så för jag över pengarna till kontot? Blir väl runt 300kr om jag inte räknat helt galet (29$ nånting)
Och jag är helt seriös, det går bra att få hela mitt person nummer osv om det behövs, bara jag får mina pass! ;):laugh:

Jag kan hjälpa dig, om du litar på mig, men på engelska eller svenska?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL*

Okej, helt ny på spelet och är totalt fast!

Skapade mig ett ridcenter idag och köpte ett extra pass för att slipap vänta på att det skulle komma igång. Har använt det och allt men trots det går det inte att hitta mitt ridcenter för de som vill hyra in sig?

Vad har jag gjort för fel? :confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL*

Okej, helt ny på spelet och är totalt fast!

Skapade mig ett ridcenter idag och köpte ett extra pass för att slipap vänta på att det skulle komma igång. Har använt det och allt men trots det går det inte att hitta mitt ridcenter för de som vill hyra in sig?

Vad har jag gjort för fel? :confused:

Det kan vara så att det är för dåligt än så länge och ligger för långt ner på rankingen.

Kan de som vill in inte ens hitta om de söker på ditt eller centrets namn?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Nu är jag riktigt sur! :devil:
Jag som har väntat i flera dagar på att lönen skall komma för att kunna unna mig några pass :o :angel:
Problemet är bara att jag inte har fått någon kortläsare ännu och då kan jag inte köpa några pass! :cry::mad:

Så nu undrar jag om någon skulle vilja köpa 20 pass åt mig och så för jag över pengarna till kontot? Blir väl runt 300kr om jag inte räknat helt galet (29$ nånting)
Och jag är helt seriös, det går bra att få hela mitt person nummer osv om det behövs, bara jag får mina pass! ;):laugh:

Men du... du ska väl köpa passen från din egen sida så du får karma och tillgång till PS, affix och bredfarm...:)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur menar du här? :confused:

Jag försökte två ggr at köpa men det gick inte, min dator säger stopp och vill att jag tar fram kortläsaren! :devil: (engelska sidan)

Jo, när du köper pass får du Karma och med karma får du tillgång till private sales, kan skapa affix och göra olika breedingfarms.
För 20 pass får du 2 karma, därför tycker jag du ska köpa passen från din egen sida.:)

Jag kan köpa dem åt dig, men du har inte tillgång till private sales, så det blir då svårt för dig att få tag i dem och då får du ingen karma heller.
Annars kan du ju be någon logga in på din sida och köpa dem... men det ska ju vara någon du verkligen litar på!!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ahhh du menar så! Kanske ska be pappa om hjälp då, han har ju kortläsare! :)

Tack så mycket för hjälpen ändå, kul när man hjälper varandra! :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur kan du inte känna till Sveriges (fd) nationalbil? :eek::eek:
49_940b.jpg


;)


Angående dina tankar kring att sälja stona för att tjäna pass så är min erfarenhet att man måste erbjuda en väldigt bra häst för att få tillbaka de pass man själv lagt på hästen. Du kan ju prova, funkar det så funkar det. Det beror säkert på vilken ras man har också. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Tävling: Kom sist i fem tävlingar med dina hästar 0 %
Belöning: Ingenting alls


:rofl: vilken tur man tränar upp nästa generation då, vilket roligt uppdrag.. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag tränat upp en av mina yngre hästar (nåja, han blev 11 på några minuter! :angel:) så att han är fullt tränad och det finns inga rides poäng att plocka, varför blev han inte 100 bluppad? :cry:

Är det någon nackdel att betäcka ett sto innan hon är 100 bluppad?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp