Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Mina IH/frieserkorsningar med avkomma som blir frieser är fetingbra, men det låter absolut intressant att testa medtravarhingst, då blir ju fölet travare med avsevärt högre dressyrskills än de andra.. :D Mene, syftar du på svenska eller engelska? Mitt svenska konto har gått på semester några månader.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Mina IH/frieserkorsningar med avkomma som blir frieser är fetingbra, men det låter absolut intressant att testa medtravarhingst, då blir ju fölet travare med avsevärt högre dressyrskills än de andra.. :D Mene, syftar du på svenska eller engelska? Mitt svenska konto har gått på semester några månader.

Engelska :)
Jag avvaktar på det svenska tills det kommer igång mer..
Säg till om du vill ha en privat betäckning :)

Hoppsan, nu blev en bunt av mina halloween klädda... haha, men jag ville ju ha ett spöke :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag hojtar till senare i veckan angående betäckningen.:)

Jag trodde man fick välja vilken av "utklädnaderna" man ville ha. Så dumt. Jag tyckte fladdermusen var coolast.:D Fast jag ska INTE köpa något sådant, har slut på pass och tänkte vänta med att köpa nya tills nästa drive med en gratishäst eller nåt. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag hojtar till senare i veckan angående betäckningen.:)

Jag trodde man fick välja vilken av "utklädnaderna" man ville ha. Så dumt. Jag tyckte fladdermusen var coolast.:D Fast jag ska INTE köpa något sådant, har slut på pass och tänkte vänta med att köpa nya tills nästa drive med en gratishäst eller nåt. :angel:

Nu är jag super sur!:devil:

1, Fortfarande inget spöke!
2, Jag gjorde fel på min Enhörning som var skelett och sen la jag på ett äpple och då försvann skelettet, man ska göra tvärtom! :mad:

Jag har nu
3 vampyrer
3 Skelett (borde varit 4 :mad:)
2 Fladdermöss

Så om någon skulle råka få spöken, är jag mer än villig att köpa och byta och grejja!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kan man ta av och på och byta från häst till häst? :confused:

Man kommer nog få bra med pengar för halloweenhästarna sen.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Läsförståelsen ligger på minus idag. Radera, radera, radera.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Men du har väl Heras Packs? Det är det jag vill ha!

Det jag har att byta med är:

Sporrarna, Sjöhästar och Ungdomens vatten och equus då :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag läste din post om att byta prylar och Humlans svar, sen missade jag din förklaring, morr. :p

Jag har tyvärr använt upp mina Hera Packs...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

hahaha lätt hänt! :laugh:

Ah typiskt, du har inga Diamant äpplen eller vad dom heter då? Kom ju på att jag kan snygga till alla tråkbruna med tecken! :idea: :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Sant, men då får avkomman väldigt dåliga ibs..
Så vill man ha skillsen på topp, så kör man allt tills det är fett överallt ;)

Nej det stämmer faktiskt inte, huvudsaken båda hästarna är 100% bluppade (efter de tre punkterna jag skrev). Vilket då endast kräver att topp tre färdigheterna är tränade. Man behöver inte alls träna alla färdigheterna för att få bra IBS. Det har som sagt med Blupp att göra, eller om du använder tårar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej det stämmer faktiskt inte, huvudsaken båda hästarna är 100% bluppade (efter de tre punkterna jag skrev). Vilket då endast kräver att topp tre färdigheterna är tränade. Man behöver inte alls träna alla färdigheterna för att få bra IBS. Det har som sagt med Blupp att göra, eller om du använder tårar :)

Verkligen?
Det var ju toppen :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Får man ett pass på svenska versionen också om hästen är över 30 när man skickar den till frizonen?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

har inte läst hela tråden, men har precis reggat mig och lagt till dig som vän (och sponsor) :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Blir så full i skratt när folk skriver på auktioner eller privatförsäljningar "måste sälja, hans mamma vill inte ha honom (+ ledsen smiley)"

Eller på engelska måste säljas annars skickar jag den till safe haven! jaha och? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl.

Spelar på svenska sidan, heter Marinella där.

Vill betäcka mitt fullblods sto nu men hittar ingen bra hingst :(

Lite segt att vänta på att tävlingarna ska bli klara också så hon blir full bluppad, verkar inte som om det är så många som spelar på svenska sidan än, hoppas det blir bättre snart =)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

jag tror att jag har skapat tävlingar men är inte helt säker.. tycker att det var lite svårt.. seg dator också så det hjälpte inte till när jag skulle bygga bana
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp