Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag skapade mig ett ridcenter, men vet inte om det går att inackordera sig i det, då ingen valt att göra det än. Hur ser man det?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Nu börjar bli bli grinig, hur svårt ska det vara för häst*censur* att förlora 5 tävlingar..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag lägger priset efter vad den har för gentiskt totalt, jämfört med de andra inom samma ras som är till salu. Jag har dock fått alla sålda oavsett utgångspris.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Är det någon som behöver jobb nu eller snart på det engelska?
Jag betalt högsta pris och höjer så snart jag kan eller byter upp vart efter du klarar levels :)

Jag reserverar om du ska byta inom 15 dagar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Vilket jobb letar du efter. Jag är riding instructor och är lös den 3 november :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Spelar ingen större roll för mej så länge som lönen är bra :) Mitt namn är Hróaholt på howrse.
Btw Grattis till spöket, och får jag fråga vad har det kommit med för saker till dej?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Spelar ingen större roll för mej så länge som lönen är bra :) Mitt namn är Hróaholt på howrse.
Btw Grattis till spöket, och får jag fråga vad har det kommit med för saker till dej?

Ju bättre jobb du kan ta desto högre lön kan du få :)
Så vad vill du ha för jobb ;)

Tackar!
En turnip så länge, tydligen knallar de lite som de vill och tydligen inte allt för ofta..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Då tar jag gärna instruktör jobbet ;)

Kl*

Har svårt att bestämma mej vad jag ska göra med mina två passar som jag har nu alt.
1. Köpa en The Bewitched Pumpkin (och ja om det är ett spöke då kan jag sälja den för en större summa eller som jag har gjort tidigare sälja hästen för 2 passar om det blir nåt annat en ett spöke och försöka igen).
2. Köpa ett mycket bra Brumby stoföl som jag har tittat till.
3. Köpa ett redan blubat och 20 årigt Brumby sto men med lite lägre GP en sto fölet.

Vad skulle ni ha valt?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har reserverat jobbet till dig och lagt det på en vecka, så förlänger vi tills du kan byta upp dig till nästa level :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Är nog helt ute och cycklar minndes att hovslagaren är mer betalt är i rätt level för det. Men om du redan har reserverat den andra platsen åt mej så gör det inget :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp