Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha ja :rofl:

"Buy or *dödskalle* *dödskalle* *dödskalle*"

Safe heaven är inget slakteri vilket många där verkar tro. Så dom verkar ju nästan "hota" med att dom ska döda hästen om ingen köper den.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

började spela idag, men är nästan fast :p
Lite frågor då :)

Kan man få pass så något annat sätt än att betala riktiga pengar?
Hur mycket åldras hästen över en riktig natt?
Hur skaffar man åldrignspoäng?
Hur hittar man till frizonen?
(är klar med uppdragen :angel:
kommer säkert på fler snart :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Man skulle förresten inte kunna skapa en lista i denna tråden med allas användarnamn? Lite jobbigt att kolla igenom hela tråden :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

och hur får man jobb? :crazy: Tror jag är på rätt sida, men det verkar inte finnas några...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

en sak till :angel:

Jag heter Dea (är bara reggad på det svenska :p ) Om det nån som undrar vad det e för nån som addat er :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Idag fick jag iaf lära mig att man inte ska slarva när man söker hingst..

Frågade en som jag haft kontakt med innan om jag fick köpa en betäckning av hennes hingst för den hade hög GPo jovisst det fick jag ju.. insåg efter jag kagt på ett hera pack och fölen var födda att hingsten inte vart bluppad :crazy:

Så ut kom två fina stöföl med hög GP men nästintill obefintliga medfödda färdigheter.. hejja att försöka tävla med en sån :grin: sååå surt!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL*

Jag fick det att funka till slut med centret. Visade sig vara en bugg så att det inte gick att söka på namnen. Men om jag reserverade så fick det bra!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej det är nog svårt att få jobb, ridcentren behöver ingen stalldräng för de första 20 boxplatserna och jag tror de flesta stall har lägre antal boxar än så. Gå och kolla med jämna mellanrum så finns det ett till slut!! :)


KL
Idag fick jag en karma till eftersom jag varit medlem i ytterligare 30 dagar så jag kan äntlign dela upp mina hästar i de grupper (breedng farms) som jag vill. Guuud så mycket lättare det kommer bli och så många färre misstag jag kommer göra. :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knappis*
Jag finns med på den engelska versionen och heter Hróaholt. Var mer aktiv först men håller på att städa till bland hästarna just nu då jag avlade Shetlands ponyer både unicorns samt "vanliga" men är lite såld på Brumby hästar nu :o Adda mej gärna som vän är som många andra här helt såld för den här leken.:laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

KL

Någon här som spelat ett tag som har koll på hur det funkar med korsningar?
och har lust att berätta mer om hur det fungerar. Har jag fattat rätt att man kan stärka upp en dålig färdighet med en ras som har bättre och jag fick berättat att fölen trots att de har korsningsblod alltid står som faderns ras?

*nyfiken i en strut*
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Vad händer med hästar man inte jobbar o nattar varje dag o som inte bor i ett center?
Tänkta samla på mig en bunt blivande passhästar, men har ingen lust att sitta och jobba 150 stycken ;)
Kan man bara låta dem vara eller dör de i förtid då?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha ja :rofl:

"Buy or *dödskalle* *dödskalle* *dödskalle*"

Safe heaven är inget slakteri vilket många där verkar tro. Så dom verkar ju nästan "hota" med att dom ska döda hästen om ingen köper den.


lol, vet vad du menar. Eller folk som försöker sälja en häst med massa sura smileys. Som om jag vill köpa hästen mera då.
Safe haven är ju en bra plats förövrigt som du säger.


På tal om hatmail, har fått hatmail flera gånger för att jag har vunnit flera auktioner på en dag :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Heter Spunken på både svenska och engelska versionen, adda mig gärna som vän :)
Föder upp franska travare på den svenska.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp