Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag spelar den engelska versionen, heter hannahwk, bli gärna vän med mig för jag har inga. :D Jag föder upp fullblod, men började om med nytt konto, så har bara spelat i 12 dagar så har inte kommit så jättelångt än.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Argh! står än en gång med ett fint sto som är 100-bluppad o ingen vettig hingst att tillgå :( jag har spanat in drömkavaljern med uppfödaren svarar inte (trots jag vet att hen är online..) Vill ju inte nöja mig med en sämre hingst än henne själv o att betäcka med far sin är ju inge spännande :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Argh! står än en gång med ett fint sto som är 100-bluppad o ingen vettig hingst att tillgå :( jag har spanat in drömkavaljern med uppfödaren svarar inte (trots jag vet att hen är online..) Vill ju inte nöja mig med en sämre hingst än henne själv o att betäcka med far sin är ju inge spännande :D

Fast betäcka med släkten gör ju alla, jag har 2 tvillingar jag betäcker med varandra, för han är den med högst GP bland hingstarna just nu...

Fantastiskt att jag fått ha den bästa hingsten ett helt dygn..:eek: :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jo jag vet, men jag tycker inte det är nå kul :D det är ju lite av tjusningen att leta efter en hunkig hingst till sitt sto ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag la till dig som vän igår, Siffan heter jag på howrse i den svenska versionen. Jag brukar fastna för spel men det här tyckte jag var lite småtråkigt, men det kanske ändrar sig när jag kommer in i det. Kan man skaffa sig fler hästar och i så fall hur?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag la till dig som vän igår, Siffan heter jag på howrse i den svenska versionen. Jag brukar fastna för spel men det här tyckte jag var lite småtråkigt, men det kanske ändrar sig när jag kommer in i det. Kan man skaffa sig fler hästar och i så fall hur?

I början är det lite segt ja..
När du gjort klart uppdragen får du en häst av motsatt kön :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag brukar fastna för spel men det här tyckte jag var lite småtråkigt

Alltså... jag måste hålla med. Det händer för lite och efter ett par knapptryckningar får man antingen logga ut eller använda åldrandepoäng på din häst. Jag vet inte riktigt om jag fattar grejen.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja, alltså det blir ju inget spelande liksom. Efter fem knapptryckingar är man klar och kan inte göra något mer, jag vill ha ett spel som är lite mer tiskrävande men som inte blir för mycket.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej ellerhur. Nu när jag förbrukat alla mina åldrandepoäng (på typ en timme..) känns spelet helt dött. Det ger mig liksom ingenting att logga in, bränna av ett par minuter och sen logga ut igen. Hoppas det ljusnar till.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej ellerhur. Nu när jag förbrukat alla mina åldrandepoäng (på typ en timme..) känns spelet helt dött. Det ger mig liksom ingenting att logga in, bränna av ett par minuter och sen logga ut igen. Hoppas det ljusnar till.

Ja, visst är det urdumt!?
I början händer typ inget, man måste vara medlem xx antal dagar för att få full tillgång till hela spelet.. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja, och sen retar det mig att man får sådana enorma fördelar om man betalar för de sk Passen. Jag förstår att de vill tjäna pengar på något sätt, men jag tycker ändå att det är tråkigt att det blir så.

Gnäll gnäll gnäll :D
Min häst börjar bli småbra dock! Vad beror BLUPen på förresten? Endast hästens färdigheter i de olika grenarna?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ymnighetshorn: någon som vet vad de kan innehålla? :)

Allt tror jag.
Mest equus, åldrandepoäng, rovor, äpplen och ibland utrustning/BMI.

*kl*
I det engelska spelet har jag köpt på mig åsnor, varför vet jag inte och jag vet inget om dem heller??
Får man bara betäcka dem 3 gånger eller är det 5??
Som sagt, varför köpte jag dem?? :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Av en ren slump så vet jag att det är 3 ggr. ;) Läste det någonstans, annars är jag helt novis på spelet.. Jag fattar inte riktigt tjusningen, men jag kämpar på :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

fast när jag kollade där så såg jag bara dom som blivit vän med mig.. får kolla sen hemma.. skolan har av någon konstig anledning spärrat alla spel :P
 
Sv: Vi spelar Howrse!

fast när jag kollade där så såg jag bara dom som blivit vän med mig.. får kolla sen hemma.. skolan har av någon konstig anledning spärrat alla spel :P

Om de bara visste vad Buke gör för ens pluggmoral... :angel:

Om du klickar in på Vänner så finns det en länk ovanför de uppradade befintliga vännerna som heter "lägg till en ny vän" eller liknande, där kan man skriva in namnet på någon man vill bli vän med. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Vad tråkigt det är när folk anmäler sig till ALLA tävlingar i ALLA discipliner.. Just nu är där ett sto som är något bättre än mitt som är med i varenda jäkla tävling o jag har 4 vinster kvar tills min hingst är 100-bluppad :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 618
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp