Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

kl,
så det är här alla hworsare håller hus nuförtiden :rofl: (tyckte att det blev dött på förra tråden:angel:)

jag finns både på sv och engelska hworse, heter lif och zoolander på den engelska (glömde lösenordet på lif och skapade det andra men sen så hittade jag lösenordet och hade inte hjärta att slänga det ena :angel:)
och på det svenska så heter jag happosai,
på den engelska så föder jag upp hannover och på den svenska welsh

ska dock nog överge nån då det blir ganska mycket efter ett tag ^_^
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tack så mkt :bow:

Då kanske det är en bra ide att behålla en dålig häst för sånna här transaktioner?

Har du någon aning vad Medusas Blod och guldäpplet går att sälja för?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du blandar ihop mig med någon annan, jag har inga benskydd. :p

945 (är det förresten från bilmodellen? :D) - vet inte riktigt vad de kan vara värda, på engelska versionen hade du nog fått 15 000 för medusa och 7-10 för äpplet. Och ja, behåll någon skutthäst för sådana ändamål. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Halvt knapplån

Jag spelar och heter något så överraskande som JeayL.. Började först på engelska versionen sen glömde jag som bort den och nu har jag nyss börjat på Svenska så vi får se hur aktiv jag kommer att vara!

Så måste jag kapa tråden och fråga vad det är för katt du har på din avatar?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

En fråga bara: Ni som har mer 'avancerade' profiler med diverse html-koder osv, från tex människor som designat dessa speciellt för Howrse, hur får ni dem att fungera? Jag minns att jag hade en jättefin profil på den engelska och det var inga problem att få den att fungera där och då, men nu kan jag inte lyckas få till profilen (på den svenska sidan). Vad ska jag göra för att få det att fungera? Profilen blir så tråkig annars. ^^
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har försökt o köpa en häst på auktion hur många dagar som helst nu.. antingen så missar jag dom för jag glömmer tiden eller så blir jag överbjuden, så jäkla frustrerande :crazy:

Hatar o inte kunna klara målen på en gång! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

söker svart orkidé! :D
mejla mig på howrse om du säljer ^^ heter idaloveszaki! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Kan någon förklara nyttan med molnet på svarta marknaden och hur/när/varför ska det användas?:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Du går in på profil och sedan ändra, till höger finns det en knapp som heter Skrivläge :Html-läge, gå in där klistra in ditt html text ändra sedan tillbaka och spara.
:)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Kan någon förklara nyttan med molnet på svarta marknaden och hur/när/varför ska det användas?:confused:

"Genom att ge en Molntapp till din häst blir den 4 månader yngre och du får 2 åldrandepoäng"
Jag tror att det är det molnet du menar? Jag kan dock inte säga varför, tycker att det är en väldigt onödig grej. o.o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Antar att det är för att få extra skills. När hästen blir 25 så tror jag att man inte kan få några mer skills genom träning, rides , tävlingar eller lektioner. Så genom att "åldra tillbaka" så får man några år extra på sig att lägga till mer. Man kan dock bara använda max 20 st. Jag tror att det är så iaf :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

De där fanatikerna vi diskuterade tidigare brukar väl hävda att hästen kan göra så många fler lektioner och därmed bli mycket bättre. Har för mig att man som mest kan lägga 30 moln (dvs 30 pass!!!!! :crazy:) på en häst. Sedan brukar det följa en lång matematisk uträkning som visar på hur mycket mer skills hästen får om den står i ett si och så bra stall.

Själv har jag lagt de jag fått som ufo på random häst för att få tillgång till åldrandepoängen till en annan häst. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 618
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp