Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Tack så mycket :laugh:

Nu är alla 3 fetstilta men hon har ändå bara 98,3 i blup :confused:

Kan vissa hästar inte få 100?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hon är inte fulltränad i hoppning, det krävs att alla "träningar" är klara, sen är det bara att köra!! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag spelar ju med :D Kiba heter jag i båda versioner och har en förskräcklig massa hästar i den engelska versionen, ska försöka hålla mig i skinnet o bluppa fullt ett tag nu istället:angel: Men jag tycker det är skitsvårt att vinna några tävlingar alls iallafall på den engelska - det har hittills gått bättre för mig på den svenska tror jag xD
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tack så mycket för hjälpen!!

Men nu fick hon 100 blup av sig självt helt plötsligt, men jag klagar inte :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

När tävlar du - efter att du tränat dem fullt? Jag tävlar efter att jag tränat upp dressyr och speed fullt, då är tävlingarna lätta och man möter starthästar, dvs lätt motstånd. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag var så dum att jag började tävla när alla egenskaper var klara så nu känns det nästan omöjligt att vinna 20, ligger på 10 och massvis med 2:e och 3:e placeringar! :cool:

Och just det, glöm inte att säga vad du vill ha för din Heras Box! :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

jag gick med i engelska för ett tag sen men fattade noll typ.. nu har jag skaffat svenska så får vi se hur det går.. heter sweep på svenska
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Spelar oxå det, heter idaloveszaki, precis som här ^^ lägga gärna till mig som vän och mejla! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

En liten presentation då.

Heter Leorag på howrse, spelar endast på engelska versionen. Föder upp renrasiga araber och har i dagsläget en drös med 30* och 3 st. 31*. Utöver dom har jag även ett 28* sto kvar sen tidigare som börjar bli till åren så hon får hänga kvar tills hon går bort.

Planerna är att föda upp 31* med sikte mot 32* och högre så småningom.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tja, vad har du för bonusprylar nu som du kan tänka dig att byta mot den där boxen? Annars kan jag vänta tills du fått tag på något pass. :)

Har du en häst som är sämre än den du försöker 100 bluppa så kan du slänga in den i samma tävling (om de är hyfsat jämna så samma tävlingsförslag dyker upp). Det är ganska drygt men lönsamt...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag var så dum att jag började tävla när alla egenskaper var klara så nu känns det nästan omöjligt att vinna 20, ligger på 10 och massvis med 2:e och 3:e placeringar! :cool:

Och just det, glöm inte att säga vad du vill ha för din Heras Box! :laugh:

Vad tävlar du i?
Lättast att vinna är de grenar hästen är sämst i.
Tex mina travare vinner galopp och hoppning.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Lirar på både svenska och engelska. sg99anli är mitt nick.
Föder upp Hannoveranare. Tycker väl att det är lite roligare på svenska versionen för där får man vara med från början.
På engelska är allt så hypat redan :P
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Heter Kentaur på svenska och Keia på engelska :)
Vet egentligen inte vad jag håller på med :angel: På den engelska har jag samlat på mig en massa hästar som jag åldrar för att sälja som passhästar.
På svenska har jag iaf startat att föda upp akhal-tekes, men jag "satsar" inte direkt på något.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag tycker det är precis lika hypat på svenska versionen. :o Lägger man inte Morfeus och Kronos (och helst en hög prestationshöjande) på hästarna så har man inte en chans att hänga med.

Fast vi kanske syftar på olika saker. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag tycker det är precis lika hypat på svenska versionen. :o Lägger man inte Morfeus och Kronos (och helst en hög prestationshöjande) på hästarna så har man inte en chans att hänga med.

Fast vi kanske syftar på olika saker. :)

Det är ju otroligt segt om man inte använder bmi... jag har en hel flock som jag bara kör en dag i taget på och medans jag håller på så funderar jag på varför jag håller på och varför jag inte säljer flocken... :o

Och sen går det ju fort, jag vet inte om jag råkat sätt press på avelsgruppen för trav för förut var det bara "skithingstar" ute och alla satt och avlade sinsemellan och sen fick jag fram en bra som var bästa hingst ca 3 timmar innan de kastade ut en bättre och så har vi nu hållit på... de har ju lite mer resurser...
Lite trist när man tycker man har en bra häst och lägger tid, så är den "värdelös" på ett par Timmar/dagar...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Vad bra med en egen Howrse-tråd :)

Heter kylin på svenska versionen och föder upp fullblod.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Heter MollyBoB och började spela i förrgår och är fast :D
Tkr att det är jättekul.
Bli gärna vän med mig osv..
Men jag undrar, hur gör man så att hälsan blir bättre på en häst utan att ge den en 'sörp'? Eller är det enda sättet? :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Skapade ny användare igår och planerar att bli lika aktiv som jag var förr. :) Lite jobbigt känns det allt att börja om, men för lång frånvaro fick mitt konto att bli raderat misstänker jag.... Spelar på svenska nu ett tag och jag planerar att föda upp welshponnyer. Lägg gärna till mig som vän, jag heter dotzie där också. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nja, häslan ska helst vara på topp hela tiden!

Se till att "lägga hästen för natten" senast 22:00, se till att den äter lagom mycket mat, inte för mycket och inte för lite. När hästen är klar för dagen ska den ha minst 20 i energi. Håller man detta så mår hästarna bra. :)

Just det, man måste klappa och borsta hästarna varje varje dag!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nja, häslan ska helst vara på topp hela tiden!

Se till att "lägga hästen för natten" senast 22:00, se till att den äter lagom mycket mat, inte för mycket och inte för lite. När hästen är klar för dagen ska den ha minst 20 i energi. Håller man detta så mår hästarna bra. :)

Just det, man måste klappa och borsta hästarna varje varje dag!

Man måste bara grooma, borsta(?) klappa gör ingen skillnad.
Ge mat...

/Humlan lite lat ibland... :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 429
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 618
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp