Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

MikaTela jag lägger ut Miny Girl One på privat år dig.
Hoppas ni får många fina föl..
:D:love:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Tack! :)
Höll dock på att missa ett renufo när jag skulle köpa men lyckades rädda situationen!

Grattis till din första plats som längst reggade medlem idag förresten! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl
Hur är det med tiden för betäckning av enhörningar är det 6.23 ,18.23 (förstasidan) el 07.23, 19.23(uppfödar manualen):confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Wohoo!! Satt precis och muttrade för mig själv att jag ville ha en UFO-ren. Och 5 sek senare fick jag ett UFO med 4 st :banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Fashis - har du sålt din pegasus? För det kommer som mål nr 80!

Och så tycker jag att de har lite fantasibrist, två av mina tre mål just nu är att nå 139 och 156 dagars seniority.:grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

gah jag blir galen, jag vill i princip bara ha mina egna hästar i mitt ridcenter men då o då slinker det in någon när man inte är snabb nog att reservera boxen el dyl o sen är det ju stört omöjligt att återta kontrollen :mad:

Har sex boxar med ofrivilliga inackorderingar o jag har 4 föl som står utan box :cry: o kan inte köpa fler boxar + alla ridcenter är skit som ligger ute just nu..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag kan reservera en box åt dig, har en ledig. Med morötter, hälsosörp och massa stora ängar ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

GAAAAH, vill ha åldrandepoäng! Lyckades köpa en 41-åring för bara 500 och 1 pass :eek: Vill nu ta död på henne för att få tillbaka mitt pass. Köpte henne enbart för ett uppdrags skull.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Men... är hästen 41 så är den ju odödlig! Om man tar hand om sin dödliga häst på allra bästa sätt så överlever de ändå inte sin 35-årsdag.:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

alltså, jag har 3 inackorderingar där det står att vistelsen upphör den 7e, dvs idag.. vilken tid försvinner dom då därifrån??
 
Sv: Vi spelar Howrse!

alltså, jag har 3 inackorderingar där det står att vistelsen upphör den 7e, dvs idag.. vilken tid försvinner dom då därifrån??

När spelet byter dygn, tror att det brukar göra det vid 4-snåret typ. Det är åtminstone då dagens lön kommer in.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp