Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Föresten, hur många föl kan man med o ta på ett sto?

Mitt fina sto som nyss har blivit klar :love: har redan fått 12 föl! :o
Kan jag med o ta några till nu när hon är perfekt?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ah gud O.O Stackars den nybörjaren som snart kommer köpa sin första häst i auktionen som avslutas snart... (Om det inte är ett fejkkonto som köper av den riktiga ägaren...)
Hästen är ett föl, blandat mellan två olika raser, GP som understiger 350 dessutom ligger budet på 2401 :eek:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det låter ju onekligen som ett fejkkonto tycker jag!! :eek:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hur gör ni andra förresten med detta dilemmat:

Jag har för några dagar sen höjt gränsen för minsta färdighetsnivån på mitt ridcenter. Om nån som redan står där, men har för låg nivå, vill förlänga vistelsen - nekar ni då? Jag gjorde det nyss och fick skitdåligt samvete :o
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Herregud! Det är en som försöker sälja en fransk travare på nästan 19 år, med 63,24 i BLUP för 200 000 e och 20 pass :grin: Dessutom har den 0 energi och 45 i hälsa. Lycka till med den försäljningen...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Varsågod!

Jag har vunnit minst 3 tävlingar varje dag, fick ju 20 renar i dagens lucka och så har jag fått en massa UFO-renar :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har precis startat mitt ridcenter och känner mig riktigt lost! Får ju inte ens in kanin-skrällena i boxarna!! :(

Men när det gäller prestige och höja nivån skulle jag nog kontrollera hur långt ifrån hästen som vill förlänga kontraktet är ifrån den nivån jag har. Är den nära så kommer jag nog att godkänna men är den långt ifrån så blir det nog ett nej! :devil:
För man vill ju höja nivån av en anledning och ärligt talat så är någon som ligger under den nivån som ett sänke för att komma vidare... :angel:

Tillägg:
Jag har startat en tävling oxå: http://se.howrse.com/elevage/competition/fiche?type=course&id=2888
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse!

Alltså... Kan jag inte använda spillning från mina hästar, och inte tillhör ridcentret, till att göra gödsel??
För jag har spillning på min "häst" sida men inte i centrets (eftersom jag precis startat det) och den säger att jag inte har tillräckligt. :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej, din sida och ridcentrets sida är helt åskilda. Du måste alltså sälja spillningen till affären och sen köpa den med ridcentret.

Ang kaninerna - tryck på kaninknappen som är till höger när du är inne under fliken "Boxar". Då placeras kaninen i den boxen du trycker på.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Bah! Jag som sparade spillningen tills jag skulle öppna centret! :D

Men jag har klickat på kaninen bredvid boxen under centrets "boxar" men det är fortfarande ingen kanin i boxen? Eller ser man det först när det står en häst där i? Jag vill ju se att jag placerat kaninen i rätt box. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Om du gjort rätt försvinner kaninen bredvid boxen och det står istället "Ingen åtgärd". Kaninen finns då istället till vänster om storleken på boxen.

Har lyckats träna upp en av mina nyfödda genom lekar till 353,14 :banana: Har knappt sett nån Akhal-Teke med så bra, bara spanjorer :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Uppdatera box-sidan det kan sega sig lite innan kaninen hamnat på plats. (Om det blir fel box går det faktiskt att flytta omkring hästarna i stallet med :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Har nu ett par gånger fått meddelande från dem ridcentren som höjer sina färdighetsnivån som säger att tvyärr, får du höja eller leta nytt hem (med snällare inställning dock ;) )
Bekommer mig faktikst inte, så tror inte någon tar illa upp om du inte inte förlänger deras vistelse :)

(såvida du inte har hand om en person från forumet, då världen gick under när hon inte fick sina 3 renar pga buggen)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha... Tack för råden hörrni! Men tydligen kan man inte placera ut kaninerna om man inte har några morötter. :D
Framgick inte i hjälpen eller så heller vad jag kunde se... Men jag lär mig så sakta hur det går till. :angel:

Så jag får väl vänta på bättre tider (= vår) så jag kan odla morötter innan de små liven får gå in i boxarna.

Nu har jag startat tävlingar i alla grenar utan galopp. :p

Tillägg: Äh!! Jag skaffade ett växthus och odlar nu morötter för glatta livet! :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

Är det bara jag som inte hittar några ufo-renar :rofl: :cry: Fått jul ufon istället men vill ha renar just nu, varken engelska eller svenska hittar jag renar som ufon lol
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp