Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det är ju det jag gör, sen med jämna mellanrum skickar jag ut medlemsmail till mina stallfolk och då uppmuntras dom att hålla sig.
Dom jag märker kämpar på förlänger jag åtminstone en gång så dom får chans att arbeta upp sig. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag är visserligen ganska ny, men jag trodde att det var de tre bästa egenskaperna som skulle maxas. I ditt fall alltså galopp. Det är ju inte fetmarkerat än.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Jag har nu 26 renar, vad var i gårdagens lucka - missade den för jag var iväg och pyntade hela dagen och gick och la mig direkt när jag kom hem.

Det var en Boreas Utfall i gårdagens lucka om jag inte missminner mig helt. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Thihi, som om jag skulle veta det! Jag är ju rätt ny på det här... :p

Men enligt howrse:
Boreas Utfall kan komma väl till hands när du behöver förbättra dina hästars prestationer i dressyrtävlingar. Den ger utomordentliga bonusar:
Här är bonusarna som denna förvandling ger:
* Dressyr: +6 %
* Galopp: +8 %
* Trav: +8 %

Så nu vet jag det oxå! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ok, jag trodde det var underförstått att de som tränar får stå kvar eftersom det är högre skills på de inackorderade man vill ha...

Och sen namnet Boreas utfall, haha, hur tänkte de där? Jag antar att det ska föreställa en longerlina eller grimskaft så varför inte Boreas rep eller lina. :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det första dygnet finns man intemed på listan över tillgängliga boxar, och så visas alltid de stall med bäst prestige som finns tillgängliga för den häst man söker plats till.

När centret är alldeles nyöppnat har man ju inte hunnit få någon bra prestig än utan se till att ha bra tävlingar och sköt ängar och boxar bra, stalla eventuellt in en egen häst så ditt center kommer igång så får du nog snart några inackorderade. :)

Okej, det var det jag misstänkte. :)

Sen vet jag inte riktigt om jag vill stalla upp mina egna hästar i det egna stallet än, har ju inga morötter förens den 11e... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Och sen namnet Boreas utfall, haha, hur tänkte de där? Jag antar att det ska föreställa en longerlina eller grimskaft så varför inte Boreas rep eller lina. :rofl:

eller hur... Blir inte alltid så bra när det översätts rakt från engelskan :rofl:
Speciellt när det är helt hästokunniga folk som gör det ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Precis som Humla skrev, du måste träna färdigt galoppen. Det är ju de starkaste grenarna som räknas.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*knapplån*

bara för jag gnällde om att renarna gömde sig för mig har jag fått 2 ren ufon idag på svenska sidan :eek: :D

Nu ska jakten börja på engelska lol
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag fick också ett ren ufo idag, med 2 renar i! ;):D

*kl*

Nu har jag äntligen köpt min dundersnygga hingst Divani för 7 pass! :o:love:
Han har ju redan 196st betäckningar (197 med mina nya föl! :d) så jag hoppas på att få in några tusen genom honom! :laugh:

Skulle behöva 100000 pass för att få ordning på alla dom andra, det har blivit hiskeligt mycket hästar och ingen vill jag sälja! :angel: Men ja ja, det ordnar sig nog! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl


Kan man få biljett till grand prix på andra sätt än genom ymnighetshornen? (Svenska) Köpa, byta eller nåt?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det är tyvärr bara genom ymnighetshorn man kan få dem.

Modig_korn - man kan inte sätta sitt prefix på någon annans uppfödning.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag lät bli att starta ett ridcenter när jag började spela på svenska sidan, men nu såhär i efterhand så funderar jag på om det inte är lite roligare än jag minns det... Så jag kanske startar upp ett i alla fall, haha.

Angående prefix; kan man sätta sitt prefix på en egen uppfödning som man redan har sålt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp