Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*
Angående prefix; kan man sätta sitt prefix på en egen uppfödning som man redan har sålt?

Man kan bara sätta affix på hästarna, utöver namnet alltså (prefix sätter man före och affix efter). ;) (missdragon är inte alls petig...) :angel:

Och sen tror jag svaret på frågan är nej men har egentligen ingen aning eftersom jag inte kommit så långt så att jag lyckas sälja en egen uppfödning än. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag ÄNTLIGEN (!!!) hittat saltstenen!! Tog ju bara 21 dagar! :crazy:

Då är det dax att träna/leka med mina enhörningssmåttingarna. Men kan jag ställa ut dem i hagen över natten nu när det är höst och så kallt (14 grader) eller kommer de att frysa? I morgon/natt blir det väl vinter om jag fattat rätt? Då är det väl inget bra att träna/leka med småttingarna och ställa ut dem för att de fryser?? :eek:
Ska jag behöva vänta en vecka till? :cry:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Man kan bara sätta affix på hästarna, utöver namnet alltså (prefix sätter man före och affix efter). ;) (missdragon är inte alls petig...) :angel:

Och sen tror jag svaret på frågan är nej men har egentligen ingen aning eftersom jag inte kommit så långt så att jag lyckas sälja en egen uppfödning än. :p

Haha, jag är visst lite virrigare än vanligt idag xD Affix menade jag ju såklart. ^^ Jag har ännu inte spelat länge nog för att få skapa ett affix, men jag får väl prova när jag får ett. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jaha, nu har jag också råkat köpa pass :angel: Fick en liten shettisenhörning. Nog för att jag tycker att shettisarna är sjukt söta och har funderat på att avla förr... men marknaden. Gah.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nej det är ju en nackdel med de små liven - de får bara platser i skruttstall. :p Vad var det för kriterier som det föll på? Man bör ha möjlighet att ge fölet en morot, två (dvs box med kanin) behövs inte under spel-tiden.

Jag brukar ställa mina föl som jag ska satsa på i mitt eget stall, då vet man vad man får. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Vad träligt det är när man aldrig hittar vettiga stall :crazy:

Eyz: Om du inte har plats och inte får köpa fler boxar då? För det är ju alltid då man behöver dom ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

jag får inte rätt på det här med föl-lekarna.. jag har alltid lekt så mkt jag kunnat utan nått större system men nu vill man ju gärn har så hög gp på enhörningarna osv + har fått uppdrag att få +1.20 GP på två föl..

Har försökt med Craxors föl-lekar men jag får helt enkelt inte rätt på det.. jag blir förvirrad av mängden mat osv..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har ett par shettisar som du kan få köpa billigt om du vill ha dem deras gp ligger på 352 el över.
Eller om det är ngn annan som är intresserad.. // Bure:laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja det gör det hela betydligt svårare när det är annat mängdsystem. 6 kg motsvarar 15 pound iaf. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har gett hästarna den antal mat som står där inte brytt mig om att räkna om det har funkat bra för mig man ska få in 8h lek på 8mån, 9h lek för 10mån, 9h lek för ett år, 10h lek på 1,2år, 11h lek på 1,4 år och 13 h på 1.6 år,på den sista får du hålla på till 24.00 men det ger resultat, hoppas du förstår vad jag menar.:)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det borde inte vara så svårt att reda ut hur mycket det ska vara i kg eftersom pounden endast ges i heltal, dvs 1 pound, 2 pound, 3 pound osv osv.

Äsch, jag räknade fel. Dessutom motsvarade ju 6 kg inte alls 15 pounds. :confused:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse!

Sök "pound kg" på google, öppna en av alla de omvandlare som sökresultatet ger och skriv in mängden. Jättenkelt och inte alls så förvirrande som det var att räkna ut själv xP
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Vad är det för shettisar?
Jag håller på att avla shettisar! :)
Men har just nu bara ett sto och en hingst kvar då jag sålde mina 3 med lägre GP.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nejnejnej, google är smartare än så! Skriv tex "15 lbs in kg" i sökrutan så omvandlar google själv. Funkar med alla omvandlingsbara enheter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp