Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Taskigt!!

KL

Vad sur jag blir på mig själv!! Har som mål att höja GP för två egenuppfödningar med 1,2. Så det gjorde jag med min ena tvilling mha föllekar, gick jättebra. Sen skulle jag göra exakt likadant med den andra tvillingen, MEN GLÖMDE KLAPPA HENNE innan läggdags. Resultat = en höjning på 1,18 :mad: Blev så arg så jag satte ut henne till försäljning :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag fick i morse, (äntligen!) ett ren-ufo med tre renar i!! :angel:
Annars har jag fått äpplen mest. Som jag knappt behöver då de svämmar över i förrådet... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

har bara hittat ett ren-ufo. Inget alls på engelska sidan dock. Fick mina första renar idag där av advenskalendern :S

edit: whoops, var inte meningen det skulle bli svar till ditt inlägg... jaja, så går det när man är tröttare än vanligt :P
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Oooh, nu fick jag faktiskt mitt första ren-UFO! Fem stycken fanns det i det! Trevligt. :)

Och så har jag fått uppgraderat mitt ridcenter en del också. Vill inte köpa för mycket mark, för fan vad dyrt det är. Blev kaniner och nya boxar istället (och ja... 5 tunnland mark, men det sved!)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Kl
Jag har fastnat på 94.11 i blupp på ett av mina ston, går inte att träna mer och har tävlat henne mkt åldrat henne över två år utan skillnad, varken trav el galopp är boldade men träningar el tävlingar ger inget ngn mer som varit med om detta?
:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har just haft samma problem på svenska sidan. Jag höjde gränsen på ridcentret med 90% och de som redan stod där och som inte nådde upp till gränsen har nekats förlängning. De får väl träna sina hästar lite mer och komma tillbaka. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Länken funkar inte men är hästen över 10 år, all träning och alla ritter är gjorda så får du tävla i dressyr eller trav och galopp om det var just trav och galopp som ska fetmarkeras, det är det enda som det kan vara då. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag önskar att jag hade det bekymret... :D
Mitt nyöppnade ridcenter har inte en enda inackordering så det lär dröja innan jag kan höja någon gräns. Hoppas det trillar in några snart. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det första dygnet finns man intemed på listan över tillgängliga boxar, och så visas alltid de stall med bäst prestige som finns tillgängliga för den häst man söker plats till.

När centret är alldeles nyöppnat har man ju inte hunnit få någon bra prestig än utan se till att ha bra tävlingar och sköt ängar och boxar bra, stalla eventuellt in en egen häst så ditt center kommer igång så får du nog snart några inackorderade. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Jag har nu 26 renar, vad var i gårdagens lucka - missade den för jag var iväg och pyntade hela dagen och gick och la mig direkt när jag kom hem.

Ang ridcenter så höjer jag min gräns beroende på hur mina inackorderingar ligger till, (försöker behålla trogna spelare som tycker det är roligt med ett ridcenter som bryr sig och därför tränar och håller igång hästarna dom ställer hos mig).
Jag ser till att alltid ha morötter och linbädd, har nu bara två boxar kvar att uppgradera till 18 kvadrat och sen ska jag hugga in på ängarna!! :D
När det är klart kommer jag satsa på att sätta husdjur i boxarna. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja då är det alltså dressyr eller trav & galopplöp som fattas. Hästen hade jag ju inte många placeringar där så jag antar att den inte gjort många starter i de grenarna.

bure - för att få länkarna att fungera måste man ta länken när man ser hästen "utifrån", alltså inte från sidan där man sköter hästen. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Då borde väl ridcentren bry sig mer om man höjer gränsen på dem, eller hur menar du?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp