Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag gjorde likadant, precis när jag tryckte på anmälningsknappen till tävling kom den flygande båda gångerna.. inte mkt man kan göra då :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har knappt fått några UFOn alls senste dagarna, och bara äpplen i de få jag fått :(
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*


HUUUUMLAN!!! :bump:

Jag har inte kommit in på howrse på två dagar och så glömde jag totalt av att vi skulle byta pass!! :o:crazy:

När passar det dig att köpa pass? Och så får du skicka ett PM med ditt kontonummer, clear och bank! :laugh:

Hallooo...
Jag har legat på sjukhus med dottern, så jag har inte haft tillgång till internet alls...
Så hur ligger vi till nu och hur vill du göra?
 
Sv: Vi spelar Howrse!

*kl*

Vad är det för kul med att lägga flera hundra pass på att vara totalt överlägset bäst? Jag hade tyckt det hade varit vansinnigt tråkigt o vara så långt fram så man inte hade haft någon konkurrens alls? :confused:

För att inte tala om ångesten över tusenlapparna man hade lagt på spelet.. :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Fast man kan ju sälja bra hästar för pass så alla pass behöver nog inte vara köpta. På den engelska sidan tror jag de bästa uppfödarna helt lever på pass från försäljningar. Sen kan man ju få massor av pass från svarta pärlan om man har lite begåvning där...

(jag har fått mitt första pass för min päls, weei :D)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har undrat så var du hållt hus och ett tag tänkte jag att det kanske hänt nåt i all snö. :crazy: Stackars dottern, hoppas att allt är bra nu så ni får fira jul i lugn och ro!
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja, men karma kan du inte få på annat sätt än o köpa pass, iaf inte så här tidigt i spelet. några karma kan man säkert ha fått av o värva folk osv men inte 62 karma.. Då har man köpt minst 500 pass.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag insåg att jag låter jättebitter :D Så är det inte , jag förstår helt enkelt inte, jag har megaångest över mina 10 karma :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja nej (ja nej??? haha) karman är väl ganska avslöjande, det har du rätt i... :crazy: För det finns väl inget sätt att skänka pass för att få karma på svenska sidan? Det gjorde jag för att klara karma-uppdraget på engelska sidan, de där åsnorna fick ett pass och jag ett uppdrag. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Ja iaf så här tidigt i spelet.. i eng versionen kan du ju ha fått rätt mkt krama av o värva folk antar jag. men svenska är inte så stort än och har inte funnit så länge så man skulle fått så mkt karma än.

Sen kaaanske jag kan erkänna att jag är liite bitter för människan är så sniken att inte sälja betäckningar med sina hingstar :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Min kära sambo frågade igår hur mycket pengar jag lagt på spelet. Jag erkände hälften och han höll på att flyga i taket :o :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Haha jag har inte ens erkänt till min sambo att det kostar pengar öht :angel: :o

Oas så spelar han en massa betal-spel..
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Det gör tyvärr inte min. Och det han handlar för på Tradera betalar han med pengar han fått in från egna försäljningar. Jag har inget att motanklaga honom för! :eek:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag har inte heller talat om för min sambo att det kostar riktiga pengar. Och jag vågade bara bekänna hälften för min kompis.
Jag har fått 11 karma av passköp.. Har lite ångest och bestämmer mig hela tiden för att inte köpa fler. Sen gör jag det ändå...

:crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Samma här, 10 karma och imorse var jag tvungen att möblera om ett rum eller två för att det skulle släppa.......
 
Sv: Vi spelar Howrse!

:rofl:

Då har du det bra i ivnter - bara att gå ut och skotta lite så kanske begäret släpper någonstans i snödrivan? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag tänker inte nog inte berätta för min pojkvän att jag köpt pass. Visserligen bara 11 pass så här långt, och jag ska försöka hålla det där länge, men ändå. Han har visserligen inget att säga om hur jag använder min pengar, men han skulle nog tycka att jag var ganska knäpp om han visste att jag la pengar på det :p
 
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Wieho!
Jag lyckades byta min hingst-shetlands-enhörning mot en sto-hannoveranar-enhörning!! Yeeees!! :banana: :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp