Vi spelar Howrse!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse!

kl

Bukeanvändarnamn - Howrseanvändarnamn
Tigertofflan - Inkas
eyz - eyzgul på engelska sidan (mest aktiv där), eyz på svenska!
Sweep - sweep (svenska) sniffinix (engelska)
Kattsak - Kattsak på svenska
EnHumla - på båda
gulkiwi - Siffan (svenska)
Thuzze - Kentaur (svenska), Keia (engelska)
nevin - nevinx
Volvobruden84 - Faraderen engelska sidan
Kibani - Kiba på både engelska och svenska sidan, mest aktiv på eng.
Prisma - Prisma på den svenska sidan
Nixehen - nixehen (svenska)
Vilse - Vilse (svenska)
Dea - Dea (Svenska)
Lazetti - Lazetti. (engelska), Happiness (svenska)
panaccea - Panaccea (samma på både sve o eng)
sg99anli - (samma på både sve och eng)
miss_pony - francce_arabians (svenska)
owesmatte - Dowella (svenska och engelska)
Halali_sfrk- Winnerbyaninch (engelska) Halali (svenska)
Bure-bure (på både sve & eng dok bara aktiv på svenska för tillfället)
Fashionistan (finns bara på engelska sidan)
Dreama - Nostie (Både på engelska och svenska)
dotzie - dotzie (svenska)
Jordgubben från skåne - Bazzochic (svenska)
Ces - Siri1 (svensk), Ces1 (engelska)
Findus - fiona (svenska), findus (engelska)
945 - kalla (svenska)
c0pyright - popkiss (svenska)
Arya - Hróaholt (engelska)
kirin - kylin (svenska)
Western_Ivy - Western_Ivy (både på Svenska och engelska)
Laivine - winitou (svenska)
MikaTela - MikaTela (svenska) och MikaTela88(engelska)
Humla - tigerlilja (svenska)
missdragon - Jazz't (svenska), deheex (engelska), deheex (spanska)
Snyggve - Pålle 88 (svenska)
Santoxen - Santox (svenska)
Jocelyn - Jocelyn (svenska) Hallondrake (engelska)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag blir gaaaaaalen!!! Varför får jag ingen saltsten? Det gick sjukt snabbt att få det på den engelska sidan och hyffsat snabbt på den spanska men bara för att jag har det uppdraget på den svenska känns det som att den hånar mig genom att inte dyka upp! *mutter* Ställer ju varenda hästskrälle i boxen hela tiden och tappar träning och tävlingar på att prioritera box-andet. :crazy::mad:

Finns det någon som vet om det är bättre att ställa in hästarna en viss tid/längd för att få den där uschliga stenen??? :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag ställer in hästarna 30min åt gången och nattar de 22.00. Fast jag ställde in en häst (enligt uppdraget) i 10h i boxen, under den tiden hittade den tre saker :eek: Dock ingen saltsten x)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

2½ timme funkade för mig på engelska sidan! :p:p

Flera ggr när jag ställt in dom med den där extra halvtimmen så har jag hittat olika objekt till dom, som jag ej lyckades med på hur länge som helst när jag bara ställde in dom hela timmar så att säga.
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Nu har jag köpt mig ett Pegasus sto, fullblod! ;)

MEN nu står det i "Breeders Manual" att både mamman och pappan ska vara unicorns för att få ett unicorn föl = mitt uppdrag!


Attans att du sa att jag skulle ha en Pegasus då! :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hahaha jag försökte mig på att lägga in mina hästars stamtavla på den engelska sidan, mina föl där har super pappor med 900+ GP osv osv. Lättare sagt än gjort :angel: Flera av hästarna har mer än 70% inavel :o och jag har bara skrapat lite på ytan ännu så länge :rofl: Nu nollar mitt stamtavleprogram förvisso linjerna när ett nytt obesläktat djur hoppar in men... Liksom ändå :crazy: På den svenska sidan ska jag iaf försöka lägga in alla hästar med GP och allt. Men det blir väl till att inavla där med så småningom...
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag vill ha en hannoveranare :love: Åååh!!

*orättvisa spel* Man borde få den ras man föder upp ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hihi :D
Vad har du att byta med??? :p
Jag skulle ju helst vilja ha en Fransk travare... :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Hahaha jag försökte mig på att lägga in mina hästars stamtavla på den engelska sidan, mina föl där har super pappor med 900+ GP osv osv. Lättare sagt än gjort :angel: Flera av hästarna har mer än 70% inavel :o och jag har bara skrapat lite på ytan ännu så länge :rofl: Nu nollar mitt stamtavleprogram förvisso linjerna när ett nytt obesläktat djur hoppar in men... Liksom ändå :crazy: På den svenska sidan ska jag iaf försöka lägga in alla hästar med GP och allt. Men det blir väl till att inavla där med så småningom...

De som har de bästa inom min ras brukar betäcka tvillingar med varandra eller mor/son alt. far/dotter. Eftersom dessa pixelhästar inte får några fysiska eller mentala defekter tycker jag inte att det gör så mycket. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Fasen.. det är lite tempting att köpa en enhörning alltså.. :P

suck, nu har min shettis stått och väntat i 24 timmar på att galopploppet ska gå.. å andra sidan behövs det bara en till som anmäler.. så förhoppnignsvis inom 12 timmar *håller tummarna*
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag vill inte gå in i föllekarna med mina enhörningar innan jag hittat saltstenen!! Gah!! :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Får också bara äpplen, hela tiden. Möjligtvis någon värdelös hälsosörp, men det är allt. Trist och orättvist tycker jag ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse!

Jag missade en ufo-ren när jag anmälde en häst till tävling. En stund senare kom en ny ufo-ren och i den var det bara en enda ren. Förmodligen var det fem i den där jag missade. :p Och ännu tristare var att jag redan fått mina tre renar för dagen för vunna tävlingar när jag loggade in eftersom jag hade en häst som gjorde måååånge starter igår. Det har ju blivit en extra spänning, inget man vill ha fixat redan när man loggar in... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 428
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 617
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp