Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

För att man kan bara köpa 2 lotter till sig själv och 1 lott till alla sina vänner. Har man då typ 100 vänner och byter en lott med alla har man därigenom typ köpt 100 lotter till sig själv ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL*

Jag slänger ut ett meddelande till - Köper lotter till alla som skickar till mig! nixehen heter jag även där!

Om någon skickat en lott till mig i helgen och inte fått en tillbaka så hojta till, har varit bortrest. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Balios och annat i Ymnighetshorn! - 4 april 2011
Med start den 4:e april kl. 12.00 t.o.m. den 8:e april kl. 12.00 kommer man med en del tur kunna hitta Plutos pergament eller t.o.m Balios i Ymnighetshorn!


ha, jag visste väl att mina sparade y-horn skulle komma till användning nån dag ^^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL*

Jag slänger ut ett meddelande till - Köper lotter till alla som skickar till mig! nixehen heter jag även där!

Om någon skickat en lott till mig i helgen och inte fått en tillbaka så hojta till, har varit bortrest. :)

Har lagt till dig som vän. vill byta lott.:)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Wohow!

hade ett pass så jag chansade på ett y-horn:

200 Equus
5 rovor
10 äpplen
2 åldrandepoäng
Medusas blod
Plutos pergament

rätt nöjd :) men en bailos hade vart toppen!!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

knapp

Någon som vet hur mycket tjänstgörningstid man måste ha för de olika jobben? Jag vet att jag läst det någonstans, men hittar det inte:confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

0 dagar - hästskötare
10 dagar - ridinstruktör
40 dagar - hovslagare
100 dagar - sadelmakare

:)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är hästskötare samma som stalldräng? Haha, för det jobbar jag som, fastän jag kan vara hovslagare nu. Tur jag kan leta nytt jobb i övermorgon:p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Tjoho! :banana: :D
Jag har fått min första gudomliga häst! Lyckades öppna ett y-horn som innehöll både en Balios, Plutos Pergament och Zeus blixt.
*hoppar och skuttar av glädje* :bump: :rofl:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Öhum. Har precis börjat spela. Heter Bounce i svenska versionen. Är ganska lost och blir glad för all hjälp jag kan få ;). Har lagt till några av er som vänner, men bara ett fåtal. Sen orkade jag inte mer för stunden.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, det är samma :) Jag skrev visst fel.

Therese1988: Grattis!! Har väntat på att en bukare ska vinna Balios :)

Rumpnissen: Jag la till dig! (Pålle88)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Ooo.
Håller på med lotter i liiten skala numera ;)
Men lyckades faktiskt få ett poseidon-paket idag, lite roligare :)

Annars bara äpplen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp