Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

fick ett anfall av deppighet och öppnade en hel drös med y-horn :o

vann 3 (!) y-horn, vilket var bra eftersom jag var på det målet, plutos pergament och en Balios :banana:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Jag hittade också en Bailos i y-horn! Öppnade tre stycken horn som jag fått tag i de senaste dagarna.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Skulle tro att min är sol. Men vet inte hur "nebulosa" skulle se ut så vet inte riktigt...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Knapp

Jag vann också en Balios i ett y-horn, tror jag. Stod att jag skulle hålla utkik, så antar att han borde dyka upp bland hästarna snart då?:bump:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Min är snö-varianten. Nebulosa är ju klart snyggast, men man får väl vara nöjd ändå.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag blev så sur över att "alla andra har fått en Balios!" att jag öppnade 4 horn - och vann en! :D Fick eld-Balios :bump:

Fasen vad gött med Nyxpaket varje månad :banana:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Lätt!

Upptäckte att jag inte alls fick eld-Balios :p Fick nån med blixtar och grejer i man och svans.

Vilken sort är vilken? Är nebulosan den med massa lila på sig?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag meed! Funderar på att köpa 10 pass och öppna 10 y-horn men man lär väl inte få nåt för det :p har redan öppnat fyra stycken med de pass jag hade ju..
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag öppnade nog sammanlagt 10 st också innan jag vann min :p Mycket bättre med Balios än de andra gudomliga, Mist och Ocean är jag rätt trött på redan :o
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Knapp

Känns lite sjukt att på över 200 lotter så fick man inte en enda Balios, sen öppnade man fyra y-horn och fick honom där:p

Känns som om alla hittar Balios nu, kommer ju krylla av Balios sen:crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Känns som om alla hittar Balios nu, kommer ju krylla av Balios sen:crazy:

Eh, ja... Med tanke på hur många av oss på Buke som redan har en, efter bara nån dag :crazy: Sökte även efter Balios bland katalogerna, finns hur många som helst ju! Och då har de inte räknat med alla som tillkommit idag än.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp