Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

nä, det är lite tråkigt faktiskt. :crazy:

Fast det som är riktigt irriterande är alla gudomliga hästar i alla tävlingar för vanlig hästar. Jag håller på att bluppa ett sto, är ju helt omöjligt när det är en balios, sleipner, mist eller ocean anmäld i varenda lopp :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Inte heller så kul. Men du tävlar inte i fel grenar då? :) Är hästen bra på hoppning och dressyr så tävla fälttävlan o.s.v.

Och ärligt talat så har Mist inte en chans i tävlingarna med bara gudomliga :crazy: Inte alltid med de vanliga hästarna heller...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

tävlar bara fälttävlan med mina hannoveranare. Iaf i början. När de börjar bli färdigtränade får de gå lite lättare hopptävlingar. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha, jag satt här och surade för att jag inte fick någon Balios när alla andra fick det. Och så tänkte jag att "vad tusan, jag kan lika gärna använda upp alla passen på ymnighetshorn nu!" Så köpte jag ett horn till och där var han! ^___________________^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

men suck! :p

har använt alldeles för mycket pass på yhorn - inte nån Balios alls :crazy:
däremot mängder av Plutos Pergament! (har 13st nu!) :( Atalante paketet var väl det mest värdefulla jag fick.

och ett avundsjukt grattis! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men hannoveranare kanske är bättre att träna upp i snabbhet och dressyr, sen tävla hoppning. När hoppningen är maxad däremot så är fälttävlan bättre :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ska testa det :)

Har alltid tyckt min metod fungerat bra, fram till typ det här stoet.

Är det jag som är helt fel ute, men har de höjt antalet tävlingar som behövs förr att 100-bluppa? Vet ju att det är 20 men har för mig att det var 10 tidigare? :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tävlingarna HAR blivit svårare, det är ju en marwil-häst med i nästan alla :p

Det har alltid vart 20 tävlingar ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

hm, hade så för mig att det var 10 innan. Inte för att det spelar någon roll, har fått dem 100-bluppade ändå, både nu och tidigare :)


på ren djävulskap anmälde jag tidigare idag min Balios till alla tävlingar där Marwil hade en häst anmäld :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tänkte registrera mig på internationella sidan för att se hur det ser ut, någon som vill bli min sponsor?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Inte i några tävlingar där MIN marwil-häst var med hoppas jag :mad: ;) Jäkla skithäst förresten, har lagt ner en miljon på den minst, och ändå blev den inte jättebra.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hej! Hmmm.. är ny på buke hehe, verkar som om det handlar om howrse här ;) Jag spelar också howrse :D Heter bla Poweful där med. Bli vän om ni vill ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

nej, har äpplen så det räcker och blir över. Medan alla andra vann fina saker i lotteriet vann jag bara äpplen :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp