Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha stackars kaniner! ^^ Tråkiga ändringar, hoppas de inte gör så på svenska också... :crazy:

Kl.

Någon som skulle vilja hjälpa mig med något av dessa målen:
Ha åtminstone 3 vänner (har 1 nu).
Nå en uppfödarreserv på 19800 (har 10 000 nu)
:angel:

Heter Dream Weaver i alla fall (svenska spelet)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Mutter... Jag hittar inte frizonen?? Har ett uppdrag att klappa en häst där men jag hittar inte dit? Är det något som inte är öppet än för mig? (10dgr)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Frizonen bör vara längst ner under Avel > mitt kontor, under "Den senaste tidens händelser"
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Haha, rolig grej som hände på MSN... Jag är Sessa, audaciousGuile är min bästa kompis som aldrig knappt klappat en häst. Hon fick en inbjudan av mig coh gick med för att hjälpa mig med rekryteringsmålet... sedan kunde hon inte sluta. Det bevisar att det här spelet är mer beroendeframkallande än koks :p

audaciousGuile säger:
OMG NOOO
Sessa säger:
???
audaciousGuile säger:
jag råkade trycka på en grej så min häst slutade upp med 16% energi XD
D: AJÖLWDASÖ
Sessa säger:
HAHAHAHAHAHAHA
Det är ingen fara
Lägg den i säng som vanligt, den kommer ha dåligt med energi, hälsa och moral imorgon men den kommer att klara sig
audaciousGuile säger:
DDDD:
MIN LILLA TRYFFEL
Sessa säger:
xD
audaciousGuile säger:
hahaXD
Sessa säger:
Trodde det hade hänt något med perukerna... Så var det Howrse xD
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Det finns ingen snäll människa här inne som kan tänka sig att låna ut ett ÅP till mig över natten? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fick ett mejl på Howrse igår från nån 12-åring. Hon skickade två designer till mig, en till min sida och en till mitt ridcenter. Skrev då ett vänligt mejl om att hon nog skickat fel, men det hade hon minsann inte. Blev lite irriterad och sa att jag inte har beställt nåt sånt av henne och då svarade hon "men du är ju proffs på howrse så jag tyckte du skulle ha en snyggare sida!" :D Haha, lite gullig var hon... :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kl*

Jag har ett sådant sjukt dilemma just nu - fick ett föl som kommer gå in på top tio efter föllekar. Ett sto. Problemet är att det inte finns några bra hingstar vars ägare kan tänka sig att dela med sig av deras "talang" så jag kan inte avla vidare. Funderar alltså på att göra mitt lilla stoföl till en hingst och fortsätta avla själv. Hur skulle ni gjort? :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Är det bara jag som har svårt att sälja hästar nu?
Har 4 st ute och har haft det i evigheter. Ingen blir såld.
Är ju ändå rätt hyfsade hästar.
Gaah! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp