Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha samma för mig med :D Man blev ju riktigt fattig på det där
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha typ samma för mig :D Man blev ju riktigt fattig på det där :mad: :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som är intresserad av någon av mina hästar? har alldeles för mycket hästar för att mina pengar ska kunna räcka :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL*

Är det någon av alla paintuppfödare som fortfarande spelar? Och som har en bra hingst att låna mig? *hoppfull*
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vet du om man får kopiera dom där länkarna o ha dom på sin egen? :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Tänkte lägga ner min internationella sida och sälja av de flesta av hästarna. Om det fortfarande är någon här som spelar där och vill ha welshar eller Chincoteague ponnyer så titta in på min sida och se om det är någon som faller i smaken ;) . Har även en del BM - föremål jag inte har någon nytta av...
Heter Santox där.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Yay, fick just två stoföl-tvillingar, arabiska fullblod, som kommer ha 378 i GP efter leken. Awesome! Bara 60.54 i färdigheter, men vad sjutton... Jag är nöjd.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

på .com sidan så har jag fått 180 000 i mitt center.. förstår inte helt varför men det är ju snällt :P

aha dom har dödat alla kaniner och ersätt detta med dusch som kostar massor.. mindre bra
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

dom har även ändrat på hur man tar hand om hästarna.. så jag trycker fel hela tiden..

tog en evighet att hitta uppdragen också..

jaja blir väl bra sen antar jag


äpple ikonen är borta så jag är lite nyfiken på hur man ska kunna ge hästarna äpple numera...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu hittade jag info om alla ändringar.. haha lite seg :P

äpplen kan man bara ge till andra så jag ska sälja alla mina..
saltsten finns inte längre
1 lektion om dagen
osv

och man kan inte längre köpa åldrings poäng
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu hittade jag info om alla ändringar.. haha lite seg :P

äpplen kan man bara ge till andra så jag ska sälja alla mina..
saltsten finns inte längre
1 lektion om dagen
osv

och man kan inte längre köpa åldrings poäng

Alla förändringar är ju till det sämre!? :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

typ :/

provade att leka med de nya förändringarna, fick en höjning på 1.18 - så i princip funkar föllekarna än efter förändringarna. (glömde att jag hade morot vid 8 månader, så skulle nog kunnat få 1.20)

skulle tänka mig förändringarna ska komma till svenska versionen snart - gillar dock "vandringshästarna"; igen - få en Balios om man uppnår alla poäng: kommer att krylla av Balios! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Man får 2 ÅP om dagen om man inte har för många redan tror jag det var.. Och man får mer ÅP i ufon, osv men surt att inte kunna köpa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp