Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Är jag korkad eller kan man sälja av allt vete/äpplen osv man har i förvar på sitt ridcenter?

Har hela tiden sparat det i tron om att man måste :o

Oh nej, det kan du sälja! Det är så man tjänar pengar på ridcentren! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha herregud, nu har jag verkliga bevis på att jag är korkad! :angel:

Har hela tiden trott att man måste spara sånt.
Har liksom 5248 vetekli, 1399 äpplen och 753 havre i lager...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är alltid så precis när man köper dem :) I alla fall har det varit så för mig. Sen blir de helt rena vid nästa uppdatering eller så.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

La till dig som vän, både "SweetMike" på int. och Western_Ivy på Aus.

Tar glatt emot vad som helst :)


*kl*
Började på australienska sida för typ 3 dgr sen och mitt foundiesto hamnade på 4 plats i GP. Sweet, det känns bra efter att ha slitit på internationella utan att hamna bättre än 1000 eller så...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

SandraW: Ah okej! Aldrig lagt märke till det innan!

3 nya boxar, uppgraderade en och en ny äng blev det och odlar nya grödor med, kanon! Och i övermorgon kommer det morötter med, perfekt :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

deheex la till SweetMike på internationella i hopp om att få en liten present! ;)

@Flavor: Ängen är bara 50% ren när man får den, ökar med 10% per dag, så det tar några dagar innan den blir 100% ren. Använder du den så blir den inte renare under den perioden du använder den. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Blir så irriterad på alla auktioner där det står ex. "Don´t buy:mad: "eller "Don´t bid:mad: " Varför sätter man ut hästen på försäljning om man nu inte vill sälja den? Har god lust att bjuda på sådana bara för att!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Sitter här och är irriterad över att ha missat deadlinen för enhörningsuppfödning, igen...
Men tröstar mig lite med att jag sålde ett quartersto för 8000e... Trodde jag aldrig att någon skulle betala...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Är det någon som vet hur ofta ranking-listorna uppdateras? Är det varje kväll?

Stryk det, hittade svaret nu :p
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

+ alla andra som svarat...
Gåvor kommer dagen efter vänförfrågningen accepterats tror jag, för det går inte att skicka med en gång iaf ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, det var det. Fick förresten ett stoföl idag, kommer få ett GP på 357.83 tror jag det var. Fux. Intresserad?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jadu, ingen aning ännu. Vill gärna ha ett stoföl efter henne sen och tar hellre e än pass atm.... Vad tycker du?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

E hellre än pass låter väldigt bra ;)
Har lite andra köp på gång med så måste fundera vad jag är villig att spendera :)
Men det är helt klart ännu intressant...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fundera på du, erbjudandet står kvar ett tag till :p Vill du inte ha henne så behåller jag henne själv :) (vilket visserligen inte skulle göra mig värst ledsen det heller.... ;) )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp