Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Såg precis att jag visst köpt en av dina uppfödningar av den som jag fick köpa upp hela stallet av i går. :D Ska ta bra hand om henne! ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Finns enhörningar på privata för 4-5 pass om man skyndar sig. ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, det var ju just det med passen...
Antar att jag får göra ett ryck med mobilen...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Va fan :mad:
Skulle vara duktig och göra fölprogram med ett föl för att den skulle få 1.20+ i gp:t
Använde ett foal game craxor och när programmet var klart hade den ändå bara fått 1.2 mer än normalt...
Vilket är precis vad mina får av ett mycket mindre komplext fölleksystem :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu har jag ackorderat in alla mina hästar, de flesta i stall med kanin. Det gäller att vara uppe i tid! :devil:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack för äpplena hörrni! :laugh:

Någon som kan tänka sig att köpa en häst för pass och sedan sälja en häst för pass till mig?

Obs, skrutthästar! (ännu ett mål)
(har nog svarat på detta, men svarar igen... tjat skadar väl inte?)

Ja!:D
Jag är på samma mål...
Har tre mer eller mindre skruttiga hästar ute på privata: Ladyhawke, Paprica och Shadow of Silver (alla ligger för 500e+1pass/häst...)

Lägg en reserverad till mig så köper jag den...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men är inte 1,2 max vad man kan få ut av lekarna? Eller har jag missuppfattat nåt?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Medusas blod
Ungdomens vatten
Afrodites tårar
är jag alltid intresserad av, behöver inte nödvändigtvis vara en av varje, kan vara två av en eller rent av tre av en och samma. :p
Eller kanske ett eller tre Ymnighetshorn... ;)

typ...

Inte Poseidons träns istället då? Har varken Medusas blod eller Afrodites tårar, men ungdomens vatten har jag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ett poseidons träns och ungdomens vatten fungerar finfint. Och så kan vi ju ta något mer sen när det passar, det tar ju ändå några dagar att genomföra bytena menare jag. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Tack notok för du räddade min lilla fölis och tack till er andra som erbjöd er.
Tack vare er så ligger hon just nu till så hon borde hamna på första plats i morgon! :banana:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tjoho! :p
Bara att skicka vänförfrågan!

Men man måste nog vara vän minst en uppdatering eller nåt innan man kan skicka presenter har jag för mig? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det tror jag inte? Jag har skickat direkt innan tror jag. Har skickat en förfrågan iaf.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Va fan :mad:
Skulle vara duktig och göra fölprogram med ett föl för att den skulle få 1.20+ i gp:t
Använde ett foal game craxor och när programmet var klart hade den ändå bara fått 1.2 mer än normalt...
Vilket är precis vad mina får av ett mycket mindre komplext fölleksystem :mad:


Fast alltså, 1.20 och 1.2 är ju exakt samma sak så du får ju ut precis allt du kan få ut av att ha gjort rätt fölprogram....
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det var så lite så. Alltid roligt att hjälpa till :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Jag startade konton på alla nya sidorna, men orkar aldrig in och spela så tänkte lägga ned Australiensiska och Canadensiska...
Har några mindre BM föremål om någon som spelar på de sidorna som vill ha :) tex, orkide och sjöhäst, nägot moln :)
Bara att lägga till mig som vän (Heter samma som här)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kl*

Någon här som vill köpa molntappar? Har fem stycken på lager... :angel: Byter mot andra bra sm-prylar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Köper gärna molntappar, har tyvärr inga sm-prylar just nu men ger 2000 e/st för dom! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp