Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Insåg precis, efter en genomräkning av hästarna, att jag behöver 20 boxar till, på svenska, för att alla mina kusar ska ha husrum... :o
Finns ju aldrig några bra... Får gå upp 10 minuter tidigare så att jag hinner stoppa in alla i ridcenter med åtminstone morötter i morgon bitti innan hundpromenad och jobb... :cool:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är lugnt, jag har inget jag behöver akut ändå så vi kan ta gentjänsten en annan gång :)

missdragon: Jo, det är ju rent livsfarligt! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag hade jättegärna hjälpt dig, men har inga lediga på flera dagar tyvärr. Annars har jag massor av morötter, bördiga ängar, kaniner i alla boxar utom en, linbäddar och om några dagar har jag även sadelmakare. Kan höra av mig till dig då och se hur du ligger till då... :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är lugnt. :)
Jag är uppe med tuppen nu när jag börjat jobba, 05:30 är jag och hunden ute med reflexvästar och insuper den underbara *host* morgonluften... :grin: så jag borde hinna fixa ett par boxar innan de tar slut. :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åh, ett jobb. Det var ett tag sedan (ignorera att jag jobbat idag för första gången på en månad. Timjobb suger som fasen). Det där med att gå upp tidigt är inte min grej så jag satsar mer på att förlänga tiderna hos de bra stall mina står i (tyvärr måste jag ha in mitt föl på ett bra center i morgon så får väl ställa klockan och fixa det (beroende?!). Vad jobbar du med och vad är det för hund du har?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, egentligen är det praktik, som fotograf/reporter på en tidning, en hel termin på min treåriga utbildning i ämnet. Det här är min andra vecka och det är *gäsp* BIG TIME när man varit försoffad student i ett och ett halvt år. :D
Jag har nyligen utökat mitt "lilla" stall med typ 15 misslyckade enhörningsförsök och fick ju köpa 8 welshisar i går för 500e/st... Så jag hinner lixom inte ens få in de i bra stall... :angel:
Jag har en liten dvärgpinscherkille som är superduper mysig. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Iiiisch för att börja jobba så tidigt!
Jag håller på att avlida när jag stiger upp vid halv fem för att följa med sambon i lastbilen nån enstaka gång - och då sover jag ändå 1-3 h i lastbilen beroende vart vi är på väg!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Helt OT, men men... :angel:

Är iofs van sen tidigare, har jobbat på bageri... :crazy: Men det är några år och två magkatarrer sen...
Har alltid varit morgonmänniska, har alltid vaknat tidigt. Brukade cykla ned till stallet vid halv 5 - halv 6 på somrarna och sticka ut och rida innan utsläpp och frukost. Men det skulle jag aldrig orka nu. Och så säger de att man blir piggare med åren. Glöm det!!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jazz't
Jag har två av welsharna som har över trehundra, tyvärr ingen över 350. :) Har redan en kuse i ditt stall såg jag nu... ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har ALDRIG varit morgonmänniska trots häst och hund, gudskelov är vovve lika duktig sjusovare som sin matte!
Stiger jag upp innan 7-8 så får jag TVINGA honom ur sin bädd! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja just det! :p
Ja då kan jag glädja dig med att jag nu borde ha morötter så det räcker till nästa vår nu, skördade närmare 3500 st idag. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha! :D
Vad har du för hund då?
Min är visserligen duktig på att sova när jag sover, men rör jag på mig är det full fart och skulle han någon enstaka gång bli nödig så kommer han och slickar en i ansiktet. Goood morning kiss! :p

Morötter är ju alltid en höjdare! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu är de inackorderade och jag kan gå och sova! :p
Tack snälla för hjälpen!! :)

@Bekk: Ja, men ingen som jag kan sälja! Måste få en bäbis själv först! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp