Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Då så! :D
Har haft problem med det förut, men nu såg det ut att fungera. :)

Pålle88 inte sant? Skickar över stenen till dig i så fall.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har lagt till dig som vän på Australiensiska och Kanadensiska, jag tar gärna lite sm-föremål även om jag inte är superaktiv där just nu. (deheex) :bump:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sten skickad. Kolla så den kom fram, annars blir jag :cry: och mailar howrse och blir lite :mad:. :devil:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha! Den kom fram och är placerad på enhörningen som nu ska ge mig mängder av enhörningsbebisar. Annars blir jag :devil:...;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åhhå, helt klart intressant!
Finns det många höringshingstar på Welshsidan?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Hur får man eg pengar till sitt ridcenter?
Har fullt och ändå jättedåligt med e.
Tips nån?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är odla och sälja som gör det. Inackorderingarna ger inte särskilt mycket alls :) Sen är vissa grödor mer givande än andra. T.ex. är vete det som du tjänar mest på, följt av rovor.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

haha, jag säger bara lycka till! För min enhörningsavel går åt skogen! :-p
Du får nästan sponsra mig med en hörning när du får en nu när jag varit så hjälpsam... :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hur mycket y-horn, sadlar och lagerkransar som helst på blixtförsäljningen idag, men åp, det kan dom inte slänga in :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sånt är roligt! Gissar att du trivs bra trots att det är mycket tidiga mornar? Älskar att fota och sånt, men min lilla kompaktkamera vill inte vara med längre så jag sparar pengar till en systemis, lättare sagt än gjort när man inte har ett jobb....

Åh, de är så fina. Själv har jag en sheltiepojke :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, jag förstod det. Men du har ju ökat deras GP med 1,20 så jag undrade varför du inte var nöjd?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Som sagt, 1.2 =1.20.... Och det gäller ju två egenuppfödda föl efter det att du fått målet. Jag fattar inte vad problemet är..... :/

*halvt kl*

Äntligen knep jag ett gäng åp, YEY! Nu kommer mitt fullblodsföl först på genetiklistan :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kl*

Ingen som är intresserad av att byta molntappar mot sm-prylar då? Eller för den delen så kan jag byta dem + Equus mot en enhörning också.. :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Är jag korkad eller kan man sälja av allt vete/äpplen osv man har i förvar på sitt ridcenter?

Har hela tiden sparat det i tron om att man måste :o
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag ska lägga ner "sambons" konto på internationella sidan, har några mindre BM föremål om någon vill ha ;)
Lägg till SweetMike som vän...


x 3xDaphne's Laurels
x 2xBlack Orchid
x 2xSeahorse
x 1xArtemis' Arrow
x 1xPoseidon's Horseshoes
x 1xPoseidon's Bridle

detta finnes :)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 156
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp