Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har hitintills inte haft ngt problem med att få betäckningar har legat ute 5-6 st varje gång..
:D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Är jag korkad eller kan man sälja av allt vete/äpplen osv man har i förvar på sitt ridcenter?

Har hela tiden sparat det i tron om att man måste :o

Man måste ju inte, men det är bra om man vill göra hälsosörp och höja prestigen på sitt ridcenter ;) T.ex. äpplen tar ju ändå en månad att odla, rätt surt att sälja alla och sen ångra sig.

+ alla andra som svarat...
Gåvor kommer dagen efter vänförfrågningen accepterats tror jag, för det går inte att skicka med en gång iaf ;)

Nej, det går att skicka gåvor direkt :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

okej, kollade nu och nu gick det men inte direkt efter accepterande av vänförfrågning. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

+ W_I

Båda måste nog vart medlem i 10 dagar, men jag hävdar fortfarande att det går att skicka en gåva minuten efter att man accepterat vänförfrågan :p Jag gjorde det själv innan idag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag kunde inte direkt efter jag accepterat vän, det fanns ingen symbol för gåvor då, men nu finns den :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis!
Själv är jag på 16e försöket och vi får väl se vad som tittar ut när jag orkar åldra stoet tillräckligt så hon fölar. Har ju inga stora förhoppningar att få något alls längre... :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men tänk så glad du kommer vara när enhörningsfölet väl tittar ut :) (dock borde det skett för länge sedan kan jag tycka...)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Det ligger både en Mist och en Snow ute på direktförsäljningen nu!
Så den som har 200 000e som ligger och skräpar kan ju handla, handla! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hmm... jag har redan utvecklat en hatkärlek till enhörningarna... Men hoppas det dräller ut flera på raken när/om hon får... :devil: (ger ju några pass till mig då! :p)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kan någon som kan låna mig ett åldrandepoäng på den internationella sidan? Heter Winnerbyanich :) Behöver ett till för att åldra mitt enhörningssto så att hon fölar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag förstår dig, det har jag också gjort och jag har inte ens kommit till det målet ännu ;) Hahah, jo, det är väl inte mer än rätt att det kommer flera på raken sen, inkomsten är ju också alltid välkommen :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Såg att diamantäpplet kommer att tas bort från Svarta Marknaden, eftersom det tydligen har varit mycket problem med den...
Så om någon här vill ha det, eller har i lager - se till att använda före 8:e februari...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och för de som är intresserade kan jag meddela att 16e försöket blev lika misslyckat som de 15 tidigare... Ja' ä´int´bitter... I'm :mad:

:cool:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

fan vad surt! Måste gå åt en jävla massa åp'n för det där jäkla updraget också.. Funderar på att skita helt i det när det kommer....
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag gav henne nyx-paketet så fort jag kunde, så jag har inte behövt så många åp tidigare, men nu går de ju åt som #"€"%& eftersom hon är en bra bit över 30! :crazy:
Betäcker ju efter konstens alla regler så det borde ju rimligtvis bli en hörning, för typ många betäckningar sedan... :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp