Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag skulle vilja köpa en skräphäst för 85000e ;)
och sen sälja tillbaka en annan direkt...

Någon som kan hjälpa?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Absolut! Ska jag lägga ut en på privata till dig?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fick iom detta betala endast 180 e för mitt pass! :angel: :D
Nu lägger jag ut en till dig! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Bara hojta om du behöver hjälp med detsamma nån gång! :)
Jag lär väl skrika igen om 30 dagar :angel:
är lite annorlunda att betala 180 e istället för över 22 000 e för ett pass! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är en jäkla skillnad ja. Bara ropa, jag försöker hjälpa till om jag kan :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Någon som vill hjälpa mig?
Är på sälj-en-häst-för-åtminstone-ett-pass-målet...

Alla hästar som är under fliken "de andra hästarna" finns tillgängliga, om någon annan är intressant så kan det kanske lösas.;)

Annars kan vi ju byta skrutthästar med varann...;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Svenska sidan antar jag? Reservera en skrutthäst för mig så reserverar jag en skrutt för dig, vad heter du? Jag heter Lohna. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Någon som har nåt tips eller schema eller så på hur man ska kunna fullbluppa så fort och smidigast som möjligt? Fulltränade och fetade tre bästa egenskaper, 10 år och 20 vinster är det som krävs va?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Jag är helt offside i dag! Haft en crazy day på jobbet! Knappt kollat till pållarna i dag, bara fixat så jag kan betäcka enhörningen i morgon bitti.
Men det ligger ett ymnighetshorn för 206e på auktion, slutar om tre minuter!! Jag får inte buda förens om drygt 12h. :(

Sen ligger det 1 snow + 2 mist på direktförsäljning samt en av varje på blixten... :angel:

Tillägg:
Nu är det 12 minuter till y-horn på direkten!! :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL
Tänkte vara ute i god tid...
Nästa mål som kommer när jag vunnit mina 10 tävlingar är att öka reserven med 30,000...
Någon som vill hjälpa?
(tänkte att jag kunde köpa en häst för 30' innan målet kommer upp - för att sedan sälja tillbaka...)
Håller för närvarande på att Bluppa min ena häst, så när han är klar lär målet med 10 vinster vara avklarat...
Men det dröjer nog någon dag än...

(om någon av er behöver hjälp så ställer jag ju självklart upp om jag har möjlighet... har en Box med Kanin att erbjuda, kommer inte ihåg vem som frågade, men det finns en, bara att fråga så reserverar jag :D)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 188
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp