Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Det finns massa prylar på direktförsäjningen just nu, 3 mist, 1 posiedonpaket (jag knep precis ett för 10 000e!!) och lite annat krims-krams! :)
Skynda fynda!! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack för stallplatsen, blev jätteglad! :D

KL
Har haft magsjuka och bara gjort det absolut nödvändigaste idag. Är inte riktigt i toppform om man säger så :p Hoppas Howrse ger mig en enhörning som tröst idag!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

:eek: Jag har 63 hästar nu (om det inte sjunkit i antal sen jag var inne i morse)
Mer parten av de är uppstallade, trots att jag inte egentligen orkar sköta de... Dessutom är flera av de föl :eek: (jag har kommit att hata att ha föl nu xD)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Men sån tur hade jag ju inte... :mad:

Hur gick det för dig?? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fullblodsfolk Är det bara jag som tycker att det inte händer speciellt mycket på fullblodsfronten, speciellt vad det gäller försäljningar? Säljer alla sina hästar privat "nu för tiden", via mail och reservationer? Har inte sett någon bra (GP 355+) från de större uppfödarna till försäljning på evigheter.

Har alla tröttnat? Kylin verkar ha avvecklat, och nu PennanM. Lyckogrus slutar nästa vecka enligt egen utsago. :confused: Och även hos Whitebrook och In the Meadow verkar det stå relativt stilla. :confused:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, tycker oxå det verkar trögt...
Känns svårt att sälja med, ingen som vill köpa.
GP rankingen står relativt stilla, kommer in några nya lite då och då, men inte som tidigare.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Knapp


Pheeeeew. Jag lade ett högt bud på en Snow bara för skojs skull. Eller rättare sagt alla mina pengar förrutom 600:-. I Närmare en halvtimme var jag högt på det budet fram tills det bara var någon sekund kvar när en annan lade ett högre bud. En sten föll från mitt hjärta, jag vill inte ha en Snow. :p Den arma kraken skulle bara veta att jag inte budat om den så bara lagt 1e högre än mig, men den höjde budet med 4000e, haha!!

Nu måste jag sluta lägga dumma bud. :eek:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fullblodsfolk Är det bara jag som tycker att det inte händer speciellt mycket på fullblodsfronten, speciellt vad det gäller försäljningar? Säljer alla sina hästar privat "nu för tiden", via mail och reservationer? Har inte sett någon bra (GP 355+) från de större uppfödarna till försäljning på evigheter.

Har alla tröttnat? Kylin verkar ha avvecklat, och nu PennanM. Lyckogrus slutar nästa vecka enligt egen utsago. :confused: Och även hos Whitebrook och In the Meadow verkar det stå relativt stilla. :confused:

Hos in the Meadow så är det på G, dock har spelaren haft sanslöst mycket privat på senaste så hon har inte hunnit med howrse riktigt. Det kommer! ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Verkligen. :D

Men jag tycker det är så dumt att priserna i direktförsäljningen på Snow och Mist är så djävulskt högt. Det blir ju bara fånigt när det, som alldeles nyss, ligger fyra gudomliga på rad bara för att ingen har råd/vill betala så mycket för dem. :grin:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag budade 900e när det var 3 sekunder kvar på den Snow du budat på, misstänkte att du inte ville buda så mkt mer när jag såg vad din reserv låg på. ;)
Sen så kom det en annan tomte och budade över mig. :( Jag ville verkligen ha den där Snow'n :love:

Dock tror jag snarare att de "stora" spelarna (= de med mkt equus) inte kan buda nu för att de är inne i sin "fyra dagars period"... Men jag håller med om att 200 000e är för mkt!! :o
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ivy!!
Såg att jag fått en pil av dig på Kanadensiska sidan!! :eek:
Heeeelt missat det! :D
:bow:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Som sagt ville jag inte ha den alls, jag ville bara djävlas och driva upp priset. Sen höll jag på att åka dit på det. :o:p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jomen jag tycker inte att det bara ska vara de största spelarna som ska ha råd att köpa Snow och Mist. Ok på auktionen men direktförsäljningen borde ligga mer vettigt så det snarare är den som är snabbast som får den. 75K hade jag tyckt varit ok.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det håller jag med dig om!
Jag anser mig ha en bra budget just nu som pendlar mellan 100' e och 120' e - känner att jag kan unna mig det mesta till högt pris om så är utan att drabbas för hårt, men 200' e för mist och snow är för mycket - anser inte dom är värt det!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Någon som vill ha en box hos mig? Med morötter och linbäddar? Har en inackordering vars kontrakt löper ut i natt så vill någon ha en box imorgon så kan jag höja färdigheterna så jag kan reservera en.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp