Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon här som vill köpa mitt ena shettis-sto?
Har 4 st just nu så det har blivit att jag inte avlar på henne.

GP 356,56, fullbluppad och 1½ färdighet ifrån att vara fulltränad! :)

Ge bud!

Edit: Vid bra pris kan hon fås betäckt av elit-tvåan. Då bör man närma sig toppen iaf så man kan komma med och tävla hos oss. Enda chans att få en betäckning av honom då jag använder honom endast själv hittills.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fick nyss ett UFO som jag aldrig sett förut :crazy: Om jag inom 30 min köper 20 eller 30 pass så får jag 10 pass på köpet. Tyvärr var det på min sambos sida och den lägger jag inte en krona på :p

Såg att det stod med bland nyheterna nu :)

Gick nyss ett Y-horn för 700, la ett bud i sista sekunden men det hann inte fram :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fick också ett sådand UFO precis!

*KL*

Mitt ena sto fick precis en bebis med 359.70 GP, ganska nöjd (Hannoveranare)! :D
Det går framåt åtminstone!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis!

Hur högt ligger Hannoveranarna i GP? Vilket konstigt ord förresten, blev det verkligen rätt?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha ja, ganska svårt att skriva om man har bråttom! ;)
Tror att det blev rätt!

Ettan ligger på 372.42 GP
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kom ett 10+ flygande för mig med, men struntade i att ta den. Tycker det är lite dum funktion, då man måste köpa inom 30min, och minst ett paket på 20 pass! Det är väldigt många som spelar som är under 18, samt verkar det som det strular.. folk har köpt 20 pass, men bara fått 1pass extra :/


3 Mist och 2 Snow på direkförsäljningen nu :rofl:


och typiskt, nu när man äntligen har en rejäl summa pengar på ridcentret, så finns det varken boxar eller ängar att köpa! :(
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Dök upp ett +10 UFO för mig med. 20 pass är ungefär vad jag köpt totalt under den tid jag spelat, och har många pass kvar just nu så jag är inte alls intresserad att köpa fler.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

och typiskt, nu när man äntligen har en rejäl summa pengar på ridcentret, så finns det varken boxar eller ängar att köpa! :(

Förlåt! De var slut imorse och när lagret fylldes på så tömde jag det direkt :angel: Fick dock bara 1 box och två ängar. Hm, jag kanske borde vara tyst...? :o
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag hade gärna köpt ett sånt paket men ärligt talar så är det jävligt mycket pengar att lägga. Har köpt på tok för många pass redan, men inte riktigt så många på en gång.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det försökte jag göra under natten :angel:

behöver verkligen fler boxar och kaniner, men RC kontot landade på under 200e idag x)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

har inte heller kunnat få tag i några Boxar idag. Lite surt när jag äntligen har råd att köpa flera :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

yay, tackar för notisen - nu har alla mina boxar 18kvm, +lyckades köpa 3 stora ängar med :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Oj, att jag har missat detta :eek:

Har varit medlem där i 97dagar bara och har inte spelat på de andra språken/länderna.

Föder upp connemaror och renrasig spansk häst där två stycken har singelstjärnor (av sista rasen alltså)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp