Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fullblodsfolk Är det bara jag som tycker att det inte händer speciellt mycket på fullblodsfronten, speciellt vad det gäller försäljningar? Säljer alla sina hästar privat "nu för tiden", via mail och reservationer? Har inte sett någon bra (GP 355+) från de större uppfödarna till försäljning på evigheter.

Har alla tröttnat? Kylin verkar ha avvecklat, och nu PennanM. Lyckogrus slutar nästa vecka enligt egen utsago. :confused: Och även hos Whitebrook och In the Meadow verkar det stå relativt stilla. :confused:

Jag tycker också det går lite trögt, har ett hingstföl ute som kommer få 356.09 i gp (jag behöver verkligen inte fler hingstar nu :P), men det är allt. Känns som att jag har mycket samma hästar i mina stamtavlor nu (crown prince, veronica, become light t.ex.) så jag försöker klistra och knåpa för att få så det passar. Jag brukar skriva här om jag får något föl att sälja -vilket betyder att ni har förtur ;). Kylin har jag inte sett något nytt från på evigheter, PennanM fick jag reda på idag. Lyckogrus var helt nytt för mig vilket jag tycker är skittråkigt. Whitebrook står lite halvstill vet jag och In The Meadow hoppas jag verkligen kommer tillbaka.

Och Lohna, du får låna både Become Fate (fritt fram, ja) och Sound Of Madness ;) (ni andra fullblodsuppfödare också såklart)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

seriöst, 3 mists och 1 snow på direkförsäljningen? vill ha en mist, så jag kan få ett sött litet ocean föl :p men inga pengar :(


nu har min hornhingst blivit könsmognad (har för 17 mer connemara än shettisar nu) ska se om jag lyckas få ett par andra hornföl.. det får bli lite inavel nu, men orkar verkligen inte jaga nya hingstar med blåslampa längre.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis! :)
Jag har massor av kusar som behöver täcke, men hittar bara en kruka fett mellan varven, inga täcken. :grin:

@Ces: Det är helknäppt tycker jag! Det tyder ju bara på att priset är för högt när de inte "går att sälja", ens på direkt- och blixtförsäljning...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Har en hyfsad welshhingst att erbjuda om någon är intresserad, 500e för bukare ligger för 1500e för "de andra"...

Ställer klockan så att jag inte ska glömma betäcka enhörning ikväll...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åh! Vilken fining! Jag vill hemskt gärna låna honom till min lilla Lobelia, om jag får? Måste bara åldra henne lite först. Men hon ligger på ungefär samma GP som din så det kan nog bli en trevlig avkomma. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åh! Vilken fining! Jag vill hemskt gärna låna honom till min lilla Lobelia, om jag får? Måste bara åldra henne lite först. Men hon ligger på ungefär samma GP som din så det kan nog bli en trevlig avkomma. :)

SJälvklart! Säg bara till när du vill att jag skickar iväg den :D
ThBet är det va?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Om det är en Connemarahörningshingst (:D) så får du jättegärna reservera en betäckning åt mig (till min Dive). Såg igår att det bara fanns en betäckning ute och den snodde jag då :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

åh, var det du! satt och stirrade på klockan och tryckte så fort jag kunde! :p
men alas!

har ligger på -75 i blup dock, vill du ha han ändå?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Miss drake - behöver du dina boxplatser hos mig fortfarande?
Missade förlänga igår då jag pluggade hela kvällen.
Säg till om jag ska sänka färdighetsnivån, den ligger på 350 just nu.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Förlåt :o Jag tryckte ändå flera sekunder efter omslaget ju ;)

Jag vill gärna låna din hingst ändå (förstår om du sätter fullpris :p). Hoppas jag kommer ihåg det ikväll bara, haha :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

hehe, var kanske lite för slö på knappen ändå :p
ett betäckningserbjudande är på väg! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

grrr... vad denna hingsten ska vara svår att bluppa då!
har endast lyckats vinna 3 tävlingar och han är redan 5 år och 8 mån, då brukar jag oftast ligga på ca 10 vinster. :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

det kommer ;) shettisar har det mycket lättare att vinna tävlingar.. jämfört connemaror :crazy: (som jag märkt iaf)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hoppas det kommer iaf! Dock ger han just nu också bra avkommor så kan använda honom trots han inte är fullbluppad. :)
Han har precis fått en blivande topp etta! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fick nyss ett UFO som jag aldrig sett förut :crazy: Om jag inom 30 min köper 20 eller 30 pass så får jag 10 pass på köpet. Tyvärr var det på min sambos sida och den lägger jag inte en krona på :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp