Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Snyggve/Pålle88 på howrse efterlyste en till sitt föl, vet inte hur det gått med det riktigt bara om hon har fått tag på någon.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sådär budade jag in ett pass på blixtauktion med, jag är ju på ymnighetshorn-målet. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

delvis KL

hihihi:D
roade mig lite med att buda på ett y-horn, 1e i taget...
Såg nu att samma spelare börjat buda på nästa horn som ligger ute med slut om 5 minuter... 1e i taget...

Edit
köpte precis en skräddarsydd sadel för 15e, den andra som gick 2 sekunder innan slutade på 50e...
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag funderar ev på att göra om ett av mina senaste ston till hingst men kan inte bestämma mig om jag ska ta den med näst högst GP med 100 blup eller den med högst gp som är obluppad än så länge.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

argh, den förbannade 4 dagars väntetiden - såg just nu att en snow har gått för 20,000 på auktionen :crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Woho! Skulle precis köpa en skräddarsydd sadel i butiken (3 dagar tills jag får handla på blixt igen) och då kom det precis ett UFO förbiflygande med en! Snacka om tur! :banana:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som är online nu då jag skulle behöva hjälp med passköp för reserven :D

sälja en skräphäst till mig för 89000e och sedan köpa en skräphäst av mig direkt, kan erbjuda några 1000e i tack :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag kan hjälpa dig. Sätter ut en åt dig nu på privata för 89000e :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack för att du ville hjälpa, men vi måste ha missat varandra :(
Säg bara till om du behöver hjälp någon gång :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sådär!

*halvt kl*
Vilken överraskning jag fick när jag kollade på de reserverade. PennanM hade lagt ut hästar till mig, hon ska ju sluta spela. Kolla du med Ivy, kanske finns någon du vill ha! De kostar bara 500e stycket :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej, men du får kika på hennes och säga till vilka du vill ha. Jag knep nyss become fata, ett dräktigt sto, ett ungsto och hennes enhörningssto för sammanlagt 2000e
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sådär mitt hittills bästa obluppade sto (som även ligger topp ETT på elitlistan över GP för shettisar) fick göra ett könsbyte och bli hingst! :p
Dock fick hen redan nu som obluppad betäcka mitt fullbluppade sto som ligger på fjärde plats - ska bli intressant detta - känns som jag snart reagerar shettislistan! :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Notok - Tack för mailet! Fanns inte mycket kvar av hennes hästar nu, men en lyckades jag knipa åtminstone. Får se om jag behåller honom eller om han åker ut på auktionerna. :)

Become Fate frågade jag Pennan om jag fick låna för någon vecka sedan, fick inget svar på det då, men nu antar jag att det är fritt fram? :D Hans stamtavla kompletterar mina stons utmärkt! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Här är jag. Mer död än levande just nu med 39-40 graders feber och andningsbesvär. Därav ovanligt lite aktivitet. Kan ni tänka er att jag inte använde datorn någonting igår? :eek:
Så nu missade jag att anmäla hästar till grand prix och kommer väl därför bli av med min kära fontän nu. :(

Till er som jag skulle skicka föremål till på internationella sidan så har jag försökt, men jag kan visst inte skicka något mer den här veckan. Lovar att grejerna skickas iväg så fort det går.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 188
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp