Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Bra det iaf. Vill lägga det på min nyaste hingst, men det kostar 6 pass och lönekontot står skrämmande tomt just nu (timanställd). Men som du säger, man tjänar ju på det egentligen. särskilt med enhörningarna. Bara att försöka igen i morgon :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tjäna på det vet jag inte riktigt om man kan kalla det å andra sidan, du kan ju aldrig sälja passen och få reda pengar tebax. :p
Men om man tränar och tävlar rätt så kommer de springa sjutusan många equus under tiden man avlar iaf. :) Mitt hörningsto är uppe i drygt 37 000e i insprunget nu... :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det låter super vad heter du.?
Jag lägger ut henne ikväll när jag kommer hem från jobb, vill du ha stallplats till henne oxå.? Iså fall stallar jag in henne innan försäljning:idea:./Bure
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

nä, pengamässigt tjänar jag ju inte ett skit på det, men jag tjänar e ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Skulle behöva 2 stallplatser med morötter och helst kaniner till 2 av mina bebisar. Nån som har?
Reservera till Pålle88 isf så tar jag dom sen :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag har en plats, reserverad till dig :)

Boxen är en 18m, har kanin, morötter, linbädd, stora hagar m.m.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

nån som har 200,000 liggandes sisådär? :D

två Mist och en Snow har varit på direktförsäljningen i ett par timmar nu... :p
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åhh 4 vinster till sen kan jag snart bluppa färdigt mitt sto. Segt bara att det inte finns fler låga dressyrtävlingar.
Har verkligen sparat den till sist så att hon verkligen ska bli 100
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Behöver fortfarande en plats till... Nån som har en boxplats med kanin till min bebis?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Har råkat typ färdig blupa en "slask häst" (ras jag inte föder upp med 350 gp och så hingst)...
Kan ju knappt blupa klar mina egna hästar :eek:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

well done :D

Jag har ett sto som jag vill 100-bluppa men märrfan vägrar vinna :devil: Andraplatser har hon nu i mängder dock...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nån som vet om man kan köpa en tävlingsbana till sitt ridcenter, och få igång tävlar från den utan att för den sakens skull ha inackorderade hästar? (internationella sidan)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Någon som vill hjälpa mig idag?
Jag köper en skräphäst av er för 110 000 e, sen så får ni köpa en skräphäst tillbaka från mig för 105 000 e, direkt alltså.
Ni gör mig en tjänst OCH tjänar 5000 e på det! ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har en skräphäst du kan få köpa så kan jag köpa någon från dig sen. Skulle dessutom hjälpa mig med ett uppdrag också :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag för över Heras paket till dig ikväll så kan ju du reservera enhörningen för 1000e till mig så fort du loggar in imorgon :D
sanwas är det jag heter :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kl
Någon som vill jobba som ridlärare åt mig på den internationella sidan?
Heter Winnerbyaninch
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp