Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, jag gjorde henne odödlig häromdan för att hon skulle ge mig många enhörningsbebisar... Men hon fick ju bara vanliga, så jag blev sur och köpte en ny enhörning :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tjena Myz.
Ser du med är en NV skåning - trevligt! :)

97 dagar då hoppade du in 11 dagar efter mig, att du har lyckats missa våra trådar - jag har varit med sen ettan, fast visserligen så sprang tvåan iväg väldigt fort! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sry MikaTela! Har jobbat och flyttpackat hela dagen! :crazy:
Tack, jag har boxar till alla hästar just nu... Har jag förlängt något hos dig eller var har jag stallat upp hästarna?? :confused: :angel: Jag kanske hojtar senare när det är kris igen om det går bra! ;)

Du försökte förlänga men jag han inte se det tyvärr. Därför har du ställt dom nån annanstans.
Men har du bara förlängt 4 dagar så kan jag låta boxarna stå kvar på dig så får du tillbaks dom - är inte akut behov av e just nu om man säger så. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon här som vill köpa mitt ena shettis-sto?
Har 4 st just nu så det har blivit att jag inte avlar på henne.

GP 356,56, fullbluppad och 1½ färdighet ifrån att vara fulltränad! :)

Ge bud!

Edit: Vid bra pris kan hon fås betäckt av elit-tvåan. Då bör man närma sig toppen iaf så man kan komma med och tävla hos oss. Enda chans att få en betäckning av honom då jag använder honom endast själv hittills.

*puttar upp detta lite så ingen missar*
Annars får hon stå och damma hos mig tills jag kan sälja henne till randomperson så jag slipper konkurrens! :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl


Vilken failhäst jag har :angel:

antal sammanlagda vinster: 4st
antal sammanlagda 2:a plac: 16st
antal sammanlagda 3:a plac: 50st
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tjena Myz.
Ser du med är en NV skåning - trevligt! :)

97 dagar då hoppade du in 11 dagar efter mig, att du har lyckats missa våra trådar - jag har varit med sen ettan, fast visserligen så sprang tvåan iväg väldigt fort! :p

Ja, får väl skylla på att jag hade fullt upp med spelet att jag inte tittade så mycket på buke :angel:

Hehe ja, bor vid hallandsåsens sydsluttning precis bredvid västersjön :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Oh, oh, oh!! Har precis lekt färdigt fullblodshingsten jag köpte av lyckogrus häromdagen. GP 358,61. Släng er i väggen ni andra!! :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fasen vad bra! Förväntar mig att jag får låna honom i framtiden ;)

Fick dessutom ett föl efter din Black Shatter igår, men hon är redan till salu...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har också en failhäst :P

antal sammanlagda vinster: 9st
antal sammanlagda 2:a plac: 31st
antal sammanlagda 3:a plac: 86st (!!!!!!)

Jag kan ju iaf trösta mig med att det inte är jag som tävlat henne... Jag köpte henne bara för att hon är enhörning (för 500e dessutom) ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tycker det är så satans svårt att vinna dom där 20 tävlingarna även om man börjar i tid på det lättaste.

Har 1 tvillingpar nu som är väldigt lovande i min fortsatta avel i den rasen. Men är livrädd att ingen av dom ska vinna nått.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Är det Hannoveranare du avlar på? Fick för mig det, men jag kanske har fel.
Jag brukar träna i snabbhet och dressyr först och sen försöka tävla hoppning. Eller träna upp hoppningen också och sen tävla fälttävlan. Brukar funka fint att få till vinsterna innan de närmar sig 10 år i alla fall, oftast ganska långt innan.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag avlar fram Akhal Teke. Min senaste häst var hela 20 år när hon var färdigbluppad
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Aha, vet inte var jag fick hannoveranare ifrån. Då kanske inte min taktik funkar så bra.
Mina är alltid färdigbluppade vid 10, man får fundera lite och vara taktisk i vilken ordning man tränar och tävlar. Men det beror ju på vilken ras man har förstås.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kanske är ifrån mitt eviga enhörningstjöt dom var av hannoveranare=)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har aldrig några problem att vinna tävlingar med mina AT :crazy: De är alltid färdigbluppade antingen strax innan eller strax efter 10-årsdagen, beroende på hur mycket jag engagerat mig i dom :p

KL

Upptäckte nyss att jag sålt hästar för sammanlagt 11 pass de sista 4 dagarna :eek: Har det lossnat lite på svenska Howrse nu? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp