Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

attans, om jag hade fått horn på mitt senaste connemara föl, hade han kommit upp i 364.04 :p nu slänger jag ut alla mina connemara föl på försäljning som jag får iaf.


Såg att min gamla connemara hörning, Dive är hingst, *igen* - stackarn får snart identitetskris: sto-hingst-sto-hingst :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Vad fan Ivy!! :mad::mad: :D Grattis får man väl lov att säga då... :angel:

notok Givetvis får du låna honom!! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

yey! Inte för att jag tvekade på det ;)

Become Fate är förresten fullblupad nu om du är intresserad. Sound Of Madness har 10 vinster kvar :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

yey! Inte för att jag tvekade på det ;)

Become Fate är förresten fullblupad nu om du är intresserad. Sound Of Madness har 10 vinster kvar :)

Ja tack, gärna en Become Fate till Second Honeymoon! :D Bluppade henne för en kvart sedan, så tajmingen kunde inte vara bättre! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Som sagt, det är jag som är skyldig till Dives identitetskris :angel: Men han har redan dragit in ett par tusen e till mig så jag är nöjd med honom ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Toppen! Jag fixar det med en gång. 500e blir det bara (jag skänker verkligen bort hästar till dig :P)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Toppen! Jag fixar det med en gång. 500e blir det bara (jag skänker verkligen bort hästar till dig :P)


Och jag bara tackar och tar emot, hahaha!! :D Som sagt, skrik om du vill ha något! On Top borde bli bluppad i början av nästa vecka. :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Samarbete är bra däremot, bättre det än att de bara står. ÅH, då kan du räkna med att jag skriker HÖGT nästa vecka :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Någon som kan hjälpa mig med ett mål? Jag behöver 10000e till så om jag säljer en häst till dig för den summan och sen säljer du tillbaka till mig? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som kan bjuda mig en vettig fullblodshingst till mitt sto Diamant? Betalar upp till 1500e
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

köpte henne som sto, gjorde om henne till hingst, sålde han till snyggve som gjorde han till sto, som sen blev hingst hos dig
stackarn :p


lär nog dröja innan jag kommer lägga ut Silly på betäckning (privat till buke går bra ;) ) se om jag kommer ifatt toppen ^^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Någon som kan hjälpa mig med ett mål? Jag behöver 10000e till så om jag säljer en häst till dig för den summan och sen säljer du tillbaka till mig? :)

Kom igen, snääälla någon :D :angel:

Snyggve: Haha. Jag kanske måste behålla honom hela livet (trots att han är odödlig!) för nu kan han ju inte bara flytta mer!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hon gör ju det. Hade haft Become Fate annars, men hon ligger inte så långt bort. Har Sound of Madness också, men han är inte fullblupad ännu tyvärr
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 779
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp