Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

lånar knapp

Öppnade precis 16 y-horn. Det är det absolut roligaste och mest spännande tycker jag :o:D

Men jag vågar ju inte riktigt använda alla grejer som zeusblixt, fruktbarhetensspö, medusasblod m.m. :eek: Vill ju spara grejerna till något bättre..

Föder upp connemaror som har affixet "of Mizyz". Inte så kända..
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

I will. Men kolla på Ivy's, Inkas och Lohnas. De har en hel del guldkorn :)

...sen har du ju lyckogrus, paraflax, miharu, kylin, kethets också
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

ja, tanken var från början 5..men snart blev det 10 och det rullade på snabbt till 15 :eek: fick ett horn i något annat horn. Visst hade man önskat att det var något bra som ett atlantepaket men får vara nöjd för nu har jag 3 grand prix bonusar ^^ Fast fick inte alla nu.

Men det är väldigt svårt att hejda sig :crazy:

A Whispers Voice har för tillfället vinster i dressyren 1: 14ggr, 2: 14ggr, 3:ggr :D
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Men gud, nu ligger det TRE Mist och TRE Snow ute på direktförsäljningarna!! :eek:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Helt sjukt. Låg 5 ute förut och två på blixt. Men jag köpte åp'n istället.

Bara tre vinster kvar nu.. Jag SKA få upp honom ikväll! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sådär, köpte din och la ut en till dig...


Vill du ha tillbaka din sen?? Min kvittar gör vad du vill med den...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Mirtai - Jag antar att det var du som hette mirtai? ;) Betäckningserbjudandet fixat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 779
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp