Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Helt otroligt vad det kan vara snålt med ÅP vissa dagar... tror jag fått 3-4 på alla hästarna, brukor nog få närmare 10 oftast...

Är 2 ÅP ifrån att få mitt senaste föl färdiglekt :(
Hon borde hamna 1 på Fullblodens GP-ranking :banana:

Edit: Hittade ett Y-hor i gömmorna och fick 3 ÅP där i :D

Så... Lohna Kolla in min Sweet GP 359,02 ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Kollade listan över hur många hästar som en person som mest skötte om :angel:
1:an på denna lista har följande på sin sida:

Dagar registrerade: 33 dagar

Racystar föder upp 337 hästar.

( :eek: )
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Uppdrag 45 - wtf? Hemliga sidan nr 1?
Jag som hade svårt att hitta 'anteckningsboken'. XD
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hihi... :angel:
testade bara att betäcka mitt sto jag håller på att bluppa, så att avkomman blev sååå bra var faktiskt en total överraskning... men en trevlig sådan :bump:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

tycker det är lite tråkigt att spela just nu. Har flera fina föl med gp över 360 men det finns så få hingstar att betäcka med (hannoveranare), eller snarare så att jag är för fattig för att göra det. Tänker inte lägga en massa pengar på att köpa pass så jag kan betäcka privat liksom... Känns inget kul att betäcka med en hingst med lägre gp...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det förstår jag absolut. Tänkte betäcka mitt ena sto (jirayia) när hon är tillräckligt gammal, men det händer ju aldrig :O
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

det här med könsbyte är lite roligt, kollade liter stamtavlor och där är samma häst båda pappa och mormor till hästen jag tittade på :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag vet, det tar ju sån tid med åldrandet :)
Tycker man kunde få ett visst antal ÅP varje dag eller så :D

Detta var dessutom mitt första stoföl på Vääääldigt länge, har verkligen bara fått hingstar och har varit tvungen att köpa ston, det senaste var INTE billigt :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, lite skoj blir det ;)

Jag har en som fått genomgå könsbyte och nu kan jag bara se de avkommor som kommit efter könsbytet även fast det står antal flera inder betäckningar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej, du klagade ju lite på det. Jag får mer ston än hingstar, men sen jag köpte become fate så gör jag mig av med dom. Och åldrandet tar sjukt lång tid. Dessutom råkade jag lägga ungdomens vatten på Jiraya (vilket var fel häst) som jag försöker få upp och sen betäcka. Lyckat där. Verkligen. Nu tar allting mycket längre tid :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

tycker det är lite tråkigt att spela just nu. Har flera fina föl med gp över 360 men det finns så få hingstar att betäcka med (hannoveranare), eller snarare så att jag är för fattig för att göra det. Tänker inte lägga en massa pengar på att köpa pass så jag kan betäcka privat liksom... Känns inget kul att betäcka med en hingst med lägre gp...

På svenska? Jag har en hingst med GP 364.68 du kan få betäcka med om du vill. Calibrate heter han. Särskilt bukepris på 400 ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

det vore suveränt :)

Har några månader kvar innan jag kan betäcka igen, hur länge kan ett betäckningserbjudande ligga?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det ligger kvar 48 h. Kan inte lägga ut det idag, vill inte lägga ÅP på honom men fr.o.m. imorgon kan jag lägga ut det. Men säg till när du vill ha det bara, så fixar jag det då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp