Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

@$#$!!!
Blev överbjuden med 1 (!!!!) e på en Snow på Blixtförsäljningen...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Usch då. Och idag försvinner väl blixtförsäljningen? :(

kl

Någon som vill köpa halvdana welshston? Tänkte göra mig av med två stycken... :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Den har redan försvunnit från min sida! :eek:
Försvann den redan i morse eller vid tolv?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

MikaTela/Western_Ivy: Hoppas det kommer tillbaka snart iaf :/
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja verkligen, hade hoppats jag skulle hinna med lite till men tydligen inte. :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Någon som vill hjälpa mig med ett av equus-målen?

Saknar 27 624 e
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Som sagt den tog slut 12:00... Lyckades lägga sista budet på en Poseidonsadel, ynka 54e... Strax innan gick det Y-horn för 5-6000...

Hoppas att det kommer något annat kul snart...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag hoppas det kommer några y-horn i ufona snart igen - har varit dåligt för min del efter nordpolen och nu blixtförsäljningen! :(
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

y-horn har jag bara fått en gång i UFO (PÅ 51 dagar) så det hade ju inte skadat om det kom fler....
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej, gott folk, nu lägger jag ner mitt Howrsespelande. Har jag någon intressant häst för någon så hojta till så lägger jag ut den på privata. Inkas på svenska versionen.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Trist att du slutar, tröttnat?
Jag letar hästar att ställa upp med i grand prix i grenar mina inte är så bra på. Skulle inte tacka nej till Delicious Drippy eller Inkas Nowhere man.
tigerlilja heter jag där.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tråkigt att du slutar...

Skulle vara intresserad av Buttercup och Inkas Citizen Kane Become you?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag är intresserad av vilka fullblod du än har över 354 - ju högre GP desto gladare blir jag. :) Enhörningar också om du har sådana, eller bra SM.prylar. - Nixehen heter jag!
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tråkigt!

Jag skulle gärna köpa Bamidele och Mary Kane. Har skickat ett mail till dig på Howrse också :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Trist!

Jag köper gärna Inkas Toka, är på målet att jag ska äga en häst över 30 och hon är ju inte så långt ifrån :) jag heter sanwas.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ni som vill ha hästar, skicka mail på howrse så blire lättare för mig :)

Ni som redan skickat mail där har hästar reserverade på privata (edit: och du, SandraW :)). Ta väl hand om dem ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Ang. betäckning av enhörning... Vad händer - jo datorn laggar:(, så jag vågade inte betäcka eftersom det var några sekunder för sent...
När räknas det föresten, kan man klicka fram sidan med stoet och hingsten och sedan godkänna betäckningen 18:23(eller 06,23...), eller hur räknas det???
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp