Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

erm... bugg?

skulle skörda mina äpplen idag, klickade på ikonen för att skörda och allt som kommer därtill. Kom tillbaka till mina ängar. och äpplenas skördetid har nu ändrat tid till 1 mars istället? :confused:
Äpplena finns dock i mitt lager.. 2 skördar till priset av en?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

hm... jag har för mig jag planterade äpplen nu i höstas, men då gav den bara mig en skörd... eller har jag helt glömt bort det?

lite dumt dock, då jag hade tänkt börja odla morötter i mitt växthus när äpplena skördats, men eftersom 5 ängar nu odlar grödor, måste jag vänta.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag blev lika förvånad som du sist jag odlade äpplen ;) Men de kommer faktiskt om och om igen, och ängen är alltid lika bördig. Synd att man tjänar så dåligt på äpplena dock, det är bara värt det om man vill ha sörp.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

:D idag är jag glad ^_^ fick min första egen uppfödda 30+ stjärnade häst!
dock så blev det en irish hunter men det kan man leva med^_^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Någon som skulle kunna låna mig ett åldrandepoäng till imorgon? Skulle vilja betäcka min enhörning ikväll men här inga ÅP kvar och behöver det för att kunna betäcka.
Skickar tillbaka det imorgon i så fall!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

tigerlilja heter jag där. Om någon läser det här de närmsta 20 min (innan enhörningstid) så skulle jag bli jätteglad!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu känner jag mig lite förvirrad, jag hade ju redan fixat betäckningserbjudandet, behöver ingen ÅP!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha, tack tack! Kan skicka tillbaka den på en gång eftersom jag inte behövde den just nu. Men tack ändå!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag skickar tillbaka det.

Dessutom lyckades jag missa tiden... Snacka om dåligt minne. jag tittade på klockan 1,5 min innan, men skulle bara ta av kastrullen från spisen... Förstår inte hur jag kunde glömma :o Får bli ett nytt försök imorgon om jag hunnit hem i tid då.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Usch, vad surt! :S

Har förresten missat helt att du också avlar Hannoveranare! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp