Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Själva betäckningen sker väl när du tryckt på knappen "Betäck mitt sto" eller vad det står, och det är det som måste vara på rätt klockslag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Slänger ut en liten fråga igen. Någon som behöver en box imorgon? Med linbädd, kanin & morot? Får en ledig i natt...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag kan behöva en! Fick akut inackordera en del hästar och tror att någon/några av de andra inte hinner bli förlängda. nixehen heter jag! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ok. Reserverar den så fort jag kan imorgon. :)
Vad har pållen för färdigheter? Jag har nu haft 200 som gräns...

*springer iväg och höjer färdigheterna så ingen snor den*
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Om man säljer en häst med SB utrustning på... Då slösar man väl inge med sin egen utrustning?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Ingen som behöver anställning som ridinstruktör (på svenska)?? Har en plats till övers, maxlön (80e) som höjs efter 10 dagar för den som är ordningsam. Jag har just nu en tjänst ute, 3 dgr, men reserverar en 3 v lång tjänst för den som är intresserad. :)

Jag reserverar i kväll efter 17, eftersom jag jobbar hela långa dagen nu för tiden. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej, då är det ju ridcentrets utrustning man använder.

Delvis KL
Satt och kollade rankingen nyss och såg att jag har 3-4 hästar som ligger topp 11-20 i varenda kategori (Akhal-Tekes alltså).

Sen gick jag in och kollade enhörningarnas ranking (fransk travare) och se på fan! Där fanns min älskling! Topp 3 i alla kategorier! Jag blir så stolt :love: Visserligen har hon inte gett mig några nya enhörningar än, men jag har lagt ner hur mycket tid och pengar som helst på henne så jag är stolt ändå :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som vill bli hovslagare hos mig? Maxlön och maxtid - löneförhöjning så snart det går! :) Behöver en NU! :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Err... Jag är typ fett förvirrad nu :confused:

Hade en häst till salu på privata försäljninge eller vad det heter (det som inte är auktion). En person köpte hästen ganska omedelbart so far so good... Men när jag gick in på köparen så var det en medlem som varit medlem mindre än 10 dagar med mindre karma än 2... Är det ens möjligt? o.O
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kan det inte varit så att personen i fråga köpt en affärsnyckel?
Jag har för mig att man får tillgång till de privata affärerna på en gång om man köper en sån. (2 pass)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Förmodligen har personen köpt en affärsnyckel, som Therese1988 skrev.

SandraW: 80 dagar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag tror bara man kan se det när man är arbetslös. Men jag vet att det har stått i forumet några ggr så sök där.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Jag är evigt tacksam att Grand Prix finns. Inte för att jag placerar mig jättebra (visserligen topp 100 de flesta veckor, men låångt ifrån toppen) men för att jag inte vet hur jag skulle få ihop ekonomin annars. Har senaste tiden gått minus trots intäkterna därifrån. Måste nog lugna ner mig med köpande lite.
Blixtförsäljningarna var väl en del i det i och för sig, gick en del pengar där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp