Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Kolla hos Jaguar (tror jag det är...). :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Någon som kan tänka sig att skicka ett äpple till mig? Är på det målet nu... På internationella...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

NOOOOOOOOOOO!!!! Nu är jag besviken på mig själv!
Jag missade att dubbelkolla att hingsten jag använde till mitt finaste lusitanosto vad renrasig! Hon fick t o m fruktbarhetstrollspö och så ser jag när ungarna föds att de inte var helt renrasiga! Buhuhu... :cry:

Efter det här ska jag kolla femtielva gånger innan jag betäcker med någon annans hingst.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Skriv i rasprocent eller rasrenhet eller vad det nu står till 100% så kan det ju inte bli fel. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fy vad surt! Jag fyller alltid i att renheten ska vara 100%, just för att undvika såna missar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag brukar göra det... Och så slarvade jag EN gång och självklart var det en korsning då. :p
Vad trött man kan bli på sig själv, alltså!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fyller t.o.m. i den rutan när jag ska avla enhörningar. Och dom kan ju inte ens vara korsningar :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad du är duktig då! :D :p

Åldrade märren så hon kunde ploppa ur ett nytt föl. Denna gången kollade jag tre gånger att jag skrivit in 100 % renrasig. ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Grattis! :D
Jag fick "bara" in 50K på dagens skörd... Men just idag var det inte så mycket att skörda. :)
Håller dessutom på att införskaffa stora ängar, så det känns som att pengarna försvinner innan de kommit in.
Men är det inte så att ängarna brukar gå ner lite i pris under vintern?
Att folk redan köpt på sig grejer av sommarskördens pengar och förfrågan går ner?

Fick förresten två nya boxar i mitt stall nyss. Spring dit om ni vill ha. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

När man kollar på ridcenter-rankingen så är vissa fetmarkerade lila - vad beror det på?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

De har minst 5 gudomliga hästar inackorderade. Så det märks att det finns många gudomliga hästar nu, nästan hela topprankingen är ju lila.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp