Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

... och jag blir galen på alla gudomliga hästar! Jag lyckas ju inte bluppa mina hästar längre. Det är ju Snowar, Mistar och Oceanar i var enda tävling! :cry:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Samma här. Skitirriterande så jag försöker verkligen att inte ställa upp i tävlingar där det är sådana hästar med. De borde få tävla mot varandra och låta de vanliga hästarna tävla för sig.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Samma här. Skitirriterande så jag försöker verkligen att inte ställa upp i tävlingar där det är sådana hästar med. De borde få tävla mot varandra och låta de vanliga hästarna tävla för sig.

:bow:

Där sa du något! De finns ju lopp reserverade för enskilda raser (även om de tävlingarna ofta går att räkna på mindre än en hand...) så då borde de där tävlingsmaskinerna ha egna lopp.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

:bow:

Där sa du något! De finns ju lopp reserverade för enskilda raser (även om de tävlingarna ofta går att räkna på mindre än en hand...) så då borde de där tävlingsmaskinerna ha egna lopp.

Duktiga jag startar bara mina gudomliga i rasspecifika lopp som endast är för gudomliga! Bra va:D
(dessutom slipper man leta efter ett lopp där ingen gudomlig redan är anmäld...)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nämen åh vad du är duktig! :D
Tänk om fler kunde vara det. *hihi*
Men ärligt talat visste jag inte att det fanns lopp endast för gudomliga hästar. Men så har jag ju ingen gudomlig häst så jag vet inte så mycket om dem, mer än att de snor mina placeringar. :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Förresten, mitt lilla sto jag fick efter din Cloud. Hon kom med på topp tio i genetikrankingen för Welsharna idag i snabbhet och uthållighet! :banana:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu kan ni ju ha massa olika raser som ni har och tävlar men jag har i alla fall gjort så att jag skapat mina egna tävlingar för att passa de hästar jag tävlar. Eftersom jag envist bara satsar på en ras för att hålla tempot uppe så funkar det bra.

Då bidrar jag ju själv till att det finns EN rastävling, förhoppningsvis gör fler det. :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Visst finns det tävlingar som är till för gudomliga hästar, men hur stor chans har man med en Mist jämfört med Snow och Ocean?

Min Mist är alltid med i vanliga tävlingar :o
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Är det någon vänlig själ som kan tänka sig att låna mig en kronostimer?
Upptäckte att jag inte hade någon och behöver det verkligen, har inte pass heller så jag kan köpa. Någon som kan vara skyldig mig en ett tag?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

fick en random outlet i forumet igår, när det varit så j-a mycket klag på att diamant äpplet ska bort (låter som hela världen kommer att gå under!), var tvungen att skriva att, snälla, läs vad Ow har skrivit istället för att skrika "varför!??!" -_-
Vet att det är väldigt många unga personer som spelar, men... reading comprehension, no?

Är inne på mina 4 sista mål nu.. nå karma på 10, 110 tjänstgöringsdagar, anmäl 100 hästar till tävlingar, och den sista: få ett y-horn i ett y-horn.
behöver mer mål snart :P

Skördade mitt vete med idag, så fick en rejäl summa pengar till ridcentret :bump:


ot kl på mig själv
är det någon annan som får dessa random "kan inte öppna bukefalos" sidor varje dag? Händer dagligen för mig, visst det är ett par minuter innan jag kommer in på sidan igen, men det är lite drygt, särskilt om man trycker på "skicka svar" och får upp den sidan -_-
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Buke har inte alls varit på min sida senaste veckan. Helt plötsligt är det bara vitt och uppdaterar jag är det inte alltid jag kommer in igen.:crazy:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Buke har inte alls varit på min sida senaste veckan. Helt plötsligt är det bara vitt och uppdaterar jag är det inte alltid jag kommer in igen.:crazy:

Har också haft problem, men nu står det att de kommer att utföra underhåll av sidan imorgon, så det kanske kan vara nåt de fixar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp