Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Typiskt, första fölet som iaf har 360+ i gp och så blir det en hingst, inget jag ville ha alls ju :(

I know the feeling, mitt sto bara pluppar ur sig små, fina hingstar. Har fått 6 stycken nu... Men jag vill ju ha ett sto! Ska nog idka könsbyte på några av dem.:angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack! :D

Det blev en investerar-dag idag. Slutade fattigare än väntat. Men men. Blir förhoppningsvis av med några av mina andra kusar snart...
"Råkade" liksom även investera i ett enhörningsföl, som jag bytte kön på, så nu har jag ett sto och en hingst. Tänkte att de kunde producera hornbebisar och tjäna in några pass till mig. :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack! :D

Det blev en investerar-dag idag. Slutade fattigare än väntat. Men men. Blir förhoppningsvis av med några av mina andra kusar snart...
"Råkade" liksom även investera i ett enhörningsföl, som jag bytte kön på, så nu har jag ett sto och en hingst. Tänkte att de kunde producera hornbebisar och tjäna in några pass till mig. :angel:

Tredje försöket idag för min del, att klara hörnign-målet alltså....
Går inget vidare, men har ju iaf egen hingst, så det är ju "bara" ÅP som kostar... Lägger fn alla mina ÅP på henne...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

I know the feeling, mitt sto bara pluppar ur sig små, fina hingstar. Har fått 6 stycken nu... Men jag vill ju ha ett sto! Ska nog idka könsbyte på några av dem.:angel:

Även jag upplever samma sak... Iaf när det gäller mina Lusitanos. Welsharna blir till största delen ston och Hannoveranarna är det nog 50/50.
Men bland mina Lusitanos blir nog minst 70% hingstar. :(
Har ett jättefin sto som jag gärna vill ha fler stoföl efter, men jag har bara fått ett sto av sex avkommor.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Här är jag, kämpar på med mina shettisar vilket går bra! Kisse och jag kör typ varannan dag om första platsen nu! :p
Men har haft bekymmer med mina senaste två att bluppa - dom vinner knappt inga tävlingar trots dom anmäls till tävlingar 3 st om dagen från 3 års ålder. :(

Förresten om nån här avlar fullblods-enhörningar och inte bryr sig om GP och blup så har jag en hingst ni kan få låna billigt = 200 e/betäckning.
Jag erbjuder 3-4 betäckningar/dag så ni här har första tjing.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Hej på er :)

Har bara spelat typ.. 12 dagar :p men har fastnat på en sån där "mina nästa mål" uppgift.. So I need your help :)

Det står "döp en av dina hästar", så jag fick en fölis döpte den och jag klarar ändå inte målet... :crazy::mad:
Det står en tips grej efter målet men den går inte att trycka på?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

För att klara målet måste du döpa hästen till Tips.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

känner nu att det är på gränsen att jag har lite för många hästar ... :crazy:
(men dem är bra att ha när man får 5-10 ÅP varje dag ;) )
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Jag ska aldrig mer sälja en häst!!

Leta reda på min gamla häst Joakim (affix: Of Sweden) och se vad Dopamin har gjort med honom :eek: Han ser inte klok ut! :rofl:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Någon som har en hingst, welshhörning, som skulle kunna tänka sig att lägga ut en privat betäckning till mig tills ikväll? :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hahahaha!!!
Stackars häst anmäl användaren till Svenska Hästars Värn! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ska kika!

Föresten jag misstänker att du och jag har gått samma skola, eller har du köpt din häst från nått annat gymnasium än det du gick på? :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Delvis KL

Om det hade funnit en tävling på Howrse om fulaste hästen ever hade den stackarn inte ens haft nån konkurrens. Jag blev helt förstörd när jag såg honom, haha :D Det värsta är att han dessutom är mycket bättre än sin tvillingbrorsa (som jag behöll). Mycket dålig affär...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp