Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nu är hon fulltränad i allt, men fortfarande bara 93 i blup... Vad gör jag?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hon måste vinna 20 tävlingar också!

Åh attans, jag har verkligen ingen koll på spelet än :(
6 tävlingar kvar att vinna då!


Lyckades precis knipa 2 ÅP i butiken för första gången!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ett tips för att höja BLUPen till +100 fort är att du bara fulltränar i rasens huvudgrenar (För Hannoveranare är det snabbhet, dressyr och hoppning) och sedan försöka att vinna tävlingar! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Har försökt det, tog först dressyr och uthållighet av någon anledning sen snabbhet och sen kom hoppningen direkt efter. Sen efter det har jag bara tävlat :)
Nu har hon 95 iaf, hoppas på att hon vinner de hon är med i nu med :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Känns så surt... Skulle betäcka min enhörning och upptäckte att det bara fanns 2 betäckningar ute. En av dom försvann vid 18.22 (:crazy:) och den andra försvann när min dator tryckte bort mig av sig självt... Blir lite tjurig!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fy vad surt! :(

Hur många försök är du uppe i?

Det här är mitt första... ^^
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Sånt är grymt irriterande!

För mig tar det evigheter att ens ladda sidor så händer jämt att saker försvinner :(


Nu har hon 98 i blup, går framåt! :) 2 eller 3 tävlingar att vinna nu!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Yes!

Nu är hon 100 bluppad :)

Nu blir det till att betäcka och hoppas på fina sto föl!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Målet klarade jag för längesen, nu avlar jag bara för att sälja dyrt för pass ;) Det var tredje betäckningen igår tror jag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fasen... hingst föl blev det så klart, slänger ut honom på auktionen direkt. Inget jag ville ha alls :(

Eller någon här som är intresserad av en hano hingst med 359.40 i gp och med 70.51 i medfödda egenskaper?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och det tänkte jag med... :angel:
Men fölskrället (som igår var hingst och nu är sto) måste ju växa till sig lite så den blir könsmogen. Sen ska den få ha roligt med sin morfar. :banana:


:o
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Någon som vill köpa en häst av mig för 25 207 e och sedan sälja en tillbaka för samma summa?

Behöver lite hjälp med mål 72
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vilken tur att inaveln inte spelar någon roll i spelet! Inavlade man lika friskt i verkligheten som på Howrse så skulle kanske hästarna mutera och börja få horn så det skulle finnas riktiga enhörningar! :rofl:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag kanske kan byta skräphäst med dig? Släng ut en åt mig, vettja. Jag har inget bättre för mig just nu. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp