Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

:eek::eek::eek:

Men vad håller ni på med?! (:p)

Själv var det fjärde misslyckade försöket idag, ingen som vill ha kassa welshar?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag med. Men den hästen jag har tillsammans med familjen är en valack. De är svåra att bedriva inavel med... :crazy:

Som svar på din fråga i inlägget innan, så vill jag gärna ha bra welshar. Fast jag vet en på sidan som samlar på riktigt urusla hästar. Hon har någon slags mål att få hästarnas GP så lågt som möjligt. :crazy: (värst vad crazy jag blev som skrev en massa crazy-smileys)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, tänkte försöka bli av med ohörningarna, skickar dem på auktion direkt, de är ju inget att hänga i granen, direkt....
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Bertil är köpt. :p

Validera målet du, så ska du få en annan skräp-Welsh tillbaka. :angel:

Edit: Reserverade en till dig nu.
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Var så lite! Nåt ska man väl roa sig med när man är gräsänka? Så jag tyckte det passade bra att utbyta skräphästar. :D
Gör vad du vill med den du fick. Hade ändå tänkt göra mig av med henne. ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hahaha! Ja... Han får väl stanna hos mig och leka lite. Sen får vi se om han får stanna kvar och vara "leta-ÅP-häst" eller hamna hos någon som ligger lite lägre i GP i sin welshavel. ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Mitt ena sto är hopplöst! Av 10 avkommor är 9 hingstar :crazy: Jag kommer inte på fler pojknamn på J :cool:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad heter de andra då?
Jag har fortfarande tråkigt här hemma, så skriv upp de namnen på J som du använder så ska jag filura lite.
Pojknamn sa du? Som i mansnamn eller vad som helst som börjar på bokstaven och passar en hingst?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Joakim
Janus
Jonas
Jerker
Jöta Petter (Ja, nödlösning :p)
Johnny
Jakob
Jesper
Jonathan
Jasper

Dom har jag använt hittills. Namnet måste kännas bra och passa hästen också, men alla förslag är välkomna!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jadå! ;) Du gjorde min kväll iaf. :love:

Dags att krypa till kojs och låta mina stackars Howrses sova lite de med, tror jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp