Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det är inte hela världen, jag höjer färdighets nivån på nätterna så jag kan bestämma själv vem som kommer in, har snart lyckats reservera all boxarna men jag låter de två stå i ditt namn tills du säger till att du inte vill ha dem mer..
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

:)

Hur är det det funkar nu igen. Om jag har en häst som jag inte vill arbeta med idag, åldras den till imorgon då eller stannar den kvar på den åldern den är idag? Handlar om föl på 6 månader.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Du har fortfarande dina boxplatser reserverade hos mig och satt kaniner i dom numer. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Om du inte öppnar hästens sida alls så åldras den inte tills imorrn.

Vill du ha tillbaka din häst förresten?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Synd att jag redan öppnat sidan då :angel:

Nä, du kan behålla den. Vill du ha tillbaka din?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Nej tack. Har försökt sälja den för 1 pass hur länge som helst, nu fick jag iaf ett för den :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag tränar innan jag tävlar. Mina AT är bäst på uthållighet, dressyr och hoppning. Så jag tränar upp dressyr och hoppning, sen tävlar jag fälttävlan. Eller så tränar jag upp alla tre + snabbhet och tävlar hoppning. Brukar få ihop 20 vinster innan 10-års ålder.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Mina vinner oftast, gått lite trögt nu. Tävlingarna visas ju efter vad man har för färdigheter. :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*KL*

Någon som är intresserad av att köpa spanjorer?
Ska sälja av mina!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Någon som skulle kunna tänka sig att låna ut en kronostimer till mig? Saknar fortfarande en och har ingen möjlighet att köpa pass just nu, behöver egentligen två dock. Har nog kanske nån molntapp eller liknande att byta om det är intressant.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, men det är ju helt värdelöst att tävla i t.ex. fälttävlan när din häst är vältränad i det, om den inte samtidigt är bra tränad i dressyr och hoppning. Då är ju tävlingen alldeles för svår för din häst.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jepp det fick jag, har dock verkligen ingen koll på vad de kan vara värda. Ska klura lite. Måste försöka få mina två som ligger ute på privat/auktionen att bli sålda med. Den ena blir det nog imorron den andra vet jag inte, men blir han inte såld så tar jag livet av han :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag anmäler också två hästar om dagen och jag har tre utav bonusarna!

Vilka bonusar då?


MikaTela: Håller med dig om att det är en bra extra inkomst :) Jag blev så lycklig när jag placerade mej som 64a i veckans rankning :D Som plåster på såren för att jag aldrig lyckas blupa mina ponnyer.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Nu jäklar ska det bli ett vettigt föl här och ett sto tack så jag kommer nånstans!
Mamman har iaf vunnit 5 tävlingar nu till + ex antal 2 placeringar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp