Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det var idag man skulle ha försökt få en enhörning alltså, verkar som att flera haft tur :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

ThBet har lagt ett jobb erbjudande åt dig. :bump::banana::bump:

:bow:

Tackar ödmjukast! Snaaart slipper jag skitjobbet. Eller ja, jag kommer väl inte kunna anta ditt erbjudande förrän på fredag.
Erbjuder du bättre lön än de 74 Equus/dag som jag har nu? ;)
Ridinstruktören på mitt ridcenter har t o m högre lön än vad jag själv har som hovis. :mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det var så lite så. Du har max lön på 100eq om dagen ,jag brukar erbjuda max och sedan höja när det går oftast i samband med förlängning
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har 70 om dan som hovis, så du tjänar iaf lite mer än jag gör ;)

Ska försöka hitta ett nytt bättre betalt direkt när mitt kontrakt löper ut :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och jag är ridinstruktör med 110e om dagen :D

Borde jag behålla det här jobbet eller satsa på hovslagare? Om jag inte tjänar mer som hovslagare, vad är det då för mening med att bli hovlagare?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Någon som söker jobb som hovslagare? Jag låter min hovis gå i morgon (hon firar sin 100:onde dag i spelet xD Och det ridcenter hon har behöver en sadelmakare :D)
Full lön och typ 2-3 eller mer veckors jobb med chans för lönehöjning finnes
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och jag är ridinstruktör med 110e om dagen :D

Borde jag behålla det här jobbet eller satsa på hovslagare? Om jag inte tjänar mer som hovslagare, vad är det då för mening med att bli hovlagare?

Min hovis får 120e per dag :p (men det är löneökat så ingångslönen är inte så hög :p)

Som sadelmakare har jag själv en lön på 160e :d
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Någon som vill byta prylar mellan internationella och svenska sidan?
Jag ger er en BM/SM på internationella och ni ger mig samma fast på svenska... :idea:


Detta är vad jag har på Internationella:

Golden Spurs x 6
Piece of Cloud x 3
Black Orchid x 3
Seahorse x 3
Pandora's Box x 3
Boreas's Lunge x 2
Poseidon's Pack x 2
Daphne's Laurels x 2
Aphrodite's Tears x 2
Apollo's Lyre x 1
Hera Pack x 1
Zeus' Lightning Bolt x 1
Fertility Wand x 1
Poseidon's Horseshoes x 1
Poseidon's Bridle x 1
Artemis' Arrow x 1
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ibland har man bra tur, en kompis till mig som spelar howrse då och då hade ett pass kvar, så hon frågade vad hon skulle köpa om jag ville ha nått spec. Sa nae kommer inte på nått för 1 pass, men ta ett ymnighetshorn du, det brukar alltid vara en del bra saker i det.

Tro inte hon öppnar och i ligger ett Atalante-paket, som hon nu ska skicka till mig. Haha ibland har man bra tur :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hej, jag är på mål nr 62 som lyder ; Få en vän att erbjuda dig ett Äpple. Om någon skulle vara så jättesnäll och lägga till mig som vän och skicka ett äpple så skulle det vara supersnällt !<3
Jag heter Starry Night på howrse :-)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vill du att jag skickar nåt ? Har lite olika saker jag typ aldrig använder .. ;p
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Precis vad jag satt och funderade på oxå... :angel:
Jag skulle vilja ha lite mer prylar på svenska. Erbjuder följande på internationella sidan, om jag får samma på svenska! :bow:

Seahorse x 4
Golden Spurs x 4
Daphne's Laurels x 4
Black Orchid x 3
Fertility Wand x 2
Poseidon's Pack x 2
Horn of Plenty x 1 :devil:
Chronos' Timer x 1
Pandora's Box x 1
Zeus' Lightning Bolt x 1
Boreas's Lunge x 1
Poseidon's Horseshoes x 1
Poseidon's Saddle x 1
Poseidon's Bridle x 1
Apollo's Lyre x 1
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp