Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fick knappt heller några ÅP'n. 2 stycken på 20 hästar. Ingen bra dag.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

orättvist? JA! Men du har en hel del hästar va? :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, det har jag med, men det här var det dåligaste på länge :/
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Humdidumdum. Nu börjar det dra ihop sig till enhörningsförsök nr 1 med nya stoet. Idag ska jag inte missa. :o
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har en skit häst ute på privata, Lionel heter han.

Sen har jag ett föl med som jag inte vill ha som jag kan ressa om du vill?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag ska också göra mitt första seriösa försök idag :D Har gjort två innan men då var jag inte ens på målet men nu så :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag fick ingen hornis... :(

Någon som vill ha en Hannobebis som kommer landa på 353.69 i GP? :angel:
Jag vill inte ha den.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, jag har lagt ner hela min själ i hästen så det känns inte mer än rätt att hon belönar mig :D

Såg en häst ute på annons nu som hade 76 avkommor varav 4 enhörningar... Det var dock en hingst, antar att många har vart felbetäckningar.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Nu har vi en händelse att fira!
Nu har min egenuppfödda shettishingst betäckt totalt 100 ggr.
Flesta betäckningar har kostat 1500 e, dvs han har tjänat in dryga 100' e åt mig på bara betäckningar.
Sen har han tjänat in 4380 e på tävlingar, han är dessutom snart 19 år och kommer få stanna sin tid ut hos mig för att tjäna pengar och sen få ge mig ett pass!

:banana:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Äh, nu har det kört ihop sig! Jag ska in på sjukhus i några dagar, och vet inte om jag kommer att ha tillgång till internet. Jag som vill spela Howrse! Finns det nån som kan tänka sig delad förvaltning och kan logga in på mitt spel en gång om dagen, sköta om en häst och ev reparera boxar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 158
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp